פחות מחודשיים מאז נרצחה האחות טובה קררו ז"ל, והאלימות כלפי הרופאים והצוותים הרפואיים, נמשכת. אמש הוכה חבר בצוות הרפואי בבית החולים מאיר על ידי אדם, אשר קיבל בשורה מרה, והפליא את מכותיו בצוות. בעקבות המצב, הוחלט על שביתה בת שעתיים בבית החולים, והרופאים והאחיות ערכו כנס בנושא.



ד"ר אלון הרשקו, מנהל המחלקה הפנימית בבית החולים, סיפר על ההתרחשות ב-103FM ועל התחושות הקשות איתן מסתובבים אנשי הצוות ואמר: "זהו אינו חולה, אלא בן של חולה, שהייתה תשעה ימים אצלנו. האישה היתה חולה מאד והצוות נתן את הנשמה שלו לטפל בה. לצערנו הרב היא נפטרה, ולאחר מכן הגיעו בני המשפחה שלא ראינו במהלך האשפוז שלה ויצא למסע אלימות והרס במחלקה. הוא נתן בעיטות ואגרופים לרופא התורן ולאחות הכללית שהגיעה לטפל במצב, ותקף גם את איש הביטחון. לאחר מכן הלך לתחנת האחות והחריב ציוד את המחשבים.



רצינו לדבר עם הרופא שספג אגרוף בעין ואמרת שהוא מרגיש מחולל ושקשה לו לדבר


"התחושה היא מאד קשה, של עלבון. אתה מקבל אלימות ממי שאתה מקדיש את חייך כדי לטפל. מחלקה מאד קשה. מלווים אנשים בשעות הקשות שלהם, מנקים להם את ההפרשות ועד טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר ופתאום בן משפחה שמגיע ומשתולל בצורה כזו. זו פגיעה שקשה לתאר אותה במילים".



מה שלומו אגב? במובן הפיזי


"במובן הפיזי הוא באותו ערב ואנשי הצוות ירדו לחדר מיון לקבל טיפול. יש לו פנס בעין. אבל כשאנחנו מדברים עם הצוות על הפגיעה הם לא מדברים על הפגיעה הגופנית. היא שולית בעיניים. העלבון וההשפלה יותר. אנחנו, ממקומנו הצנוע כאן מחזקים אתכם ומוחים נגד האלימות ומקווים שהכוחות הטובים יגברו".






עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן