שמחות באות בצרורות. תושב באר שבע התעורר הבוקר (ראשון) לאחד הימים השמחים בחייו. מתברר כי האיש, שאוהד את הפועל באר שבע, הלך אמש לישון בטרם הסתיים משחק האליפות של הקבוצה, מול מכבי תל אביב, ולכן לא ידע על הזכייה עד הבוקר. בקריאה בעיתון הוא גילה עוד בשורה משמחת, אולי אפילו יותר - שהוא זכה בפרס הראשון בלוטו, שעמד על 20 מיליון שקלים. 



"כל בוקר בשעה 5:00, אני יורד למטה לקבל את עיתון הבוקר שאני מנוי אליו", סיפר האיש המאושר. "ירדתי לתיבת הדואר לקחת את העיתון וישבתי עם הקפה, קודם כל פתחתי את מדור הספורט וקראתי את כל המדור בשקיקה, שמח על זכייתה של קבוצתי. משם, המשכתי לעלעל בשאר החדשות עד שהגעתי לתוצאות הלוטו, שם נדהמתי לגלות כי ניחשתי את ששת המספרים ואת המספר הנוסף".



לדבריו, הזכייה באה לאחר שהחליט לשנות את המספרים אותם הוא ממלא. "אני בדרך כלל מסמן תאריכי ימי הולדת ומספרי מזל ואילו לפני כמה שבועות החלטתי להתחיל לשלוח טופס לוטומטי בסך של 46 שקלים"



הזוכה הראה את הטופס לאשתו ולבתו ושלושתם לא האמינו למראה עיניהם. "בדקנו 20 פעם. התקשרתי לבני שהיה בעבודה, הוא נבהל שאני מתקשר אליו על הבוקר וחשש שקרה משהו, כשסיפרתי לו שזכינו הוא לא האמין". מספר הבן: "אבא התקשר אליי, והשעה עוד לא שמונה בבוקר, ככה זה ישראלים, ישר חושבים שמשהו רע קרה ולפתע הוא מספר לי שזכינו בלוטו. ביקשתי לדבר עם אחותי והיא אישרה שהם עברו על הטופס מספר פעמים ואכן אנחנו הזוכים".



המשפחה מספרת כי ישבו קודם לאכול ארוחת בוקר כדי להירגע ורק אז נסעו לבית מפעל הפיס בתל אביב לאסוף את הפרס. באשר לשאלה מה יעשו עם הכסף השיב האב: "בשבועות ניסע כולנו לבית מלון, להירגע וליהנות מהזכייה. כרגע אין לי תכנית מיוחדות לגבי הכסף, אפקיד אותו בבנק ואחרי זה אחשוב מה לעשות עמו. כמובן שאעזור לילדי ונכדי, זה אושר גדול. המזל שיחק פעמיים - עם הפועל באר שבע ובלוטו".