חשד למחדל בלונה פארק: דודה בת 35 ואחייניתה, בת ה-15 נפלו היום (שלישי) ממתקן קרוסלה בשם ה"טא גא דא" ב"פארק השעשועים" בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשתי הנשים, ופינו את בת ה-35 לבית החולים איכילוב כשהיא סובלת מפציעות באגן והיא מורדמת ומוגדרת במצב בינוני, ואת בת ה-15 לבית החולים וולפסון בבת ים כשהיא במצב קל. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה.



נתי חילקו, חובש בכיר במד"א, שטיפל בפצועות סיפר: "במרפאה בסמוך לכניסה ללונה פארק חברנו לשתי פצועות כבנות 35 ו-15 כשהן בהכרה מלאה וסבלות מחבלות באגן. הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותן לבתי החולים במצב בינוני וקל".


מקורות בלונה פארק מסרו כי ה"טא גא דא" היה תקין, לא נרשמה תקלה במתקן עצמו, ולא ברור איך שתי הנשים נפלו מהמתקן. על פי המקורות, האירוע התרחש בזמן הסיבוב של המתקן והפצועות ירדו עצמאית מהמתקן. לאחר מכן ניגש אליהם חובש של המקום והן סירבו לקבל טיפול ממנו. לאחר מכן הן התקשרו והזמינו עצמאית אמבולנס פרטי.

באתר הרשמי של הלונה פארק נכתב כי הסחרחרה "טא גא דא" מיועדת "לאוהבי הרגשת הריחוף ולמשתוללים אמיתיים. עלו על הצלחת האדומה, שתקפיץ אתכם עד השמיים, דמיינו את עצמכם יושבים במעגל ורוקדים בטירוף על גבי צלחת שגם מסתובבת וגם קופצת - והכול לקצב מוסיקת דיסקו סוחפת".

מהלונה פארק נמסר: ״לאחר נסיעה במתקן ה״טא גא דא״ בפארק הלונה פארק שתי מבקרות ירדו בצורה עצמאית מהמתקן והתלוננו על חבלות קלות  בעקבות הנסיעה במתקן. הפארק מתחקר את האירוע. חובש של הפארק ניגש אליהן מיד שירדו מהמתקן, אך לבקשתן לא קיבלו טיפול רפואי מהחובש במקום. הלונה פארק פועל להבטיח חווית בילוי בטוחה ומהנה לכל המבקרים, וכך גם לאלפי המבקרים שבחרו לחגוג את יום העצמאות בפארק".