התפתחות דרמטית בחקירת מותה של בת ה-19 מפתח תקווה בתאונת דרכים אתמול  בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל. לנוכח סתירה בגרסאות שמסר החשוד, בן הזוג של הצעירה שמתה, ולאור ממצאים שעלו מהזירה, חוקרים במשטרה חשד לפיו הנהג מעורב ברצח בת זוגו. יחד עם זאת, במשטרה לא ממהרים לצאת בהצהרות וממתינים לתוצאות נתיחת גופתה של הצעירה.



הערב יובא החשוד לבית משפט השלום בפתח תקווה שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. גורם המעורה בפרטי החקירה ציין כי בשלב זה נבדק החשד לרצח, וזאת נוכח העדויות שמוסר החשוד שמשתנות מעת לעת ולא תואמות, לפחות בחלקן, את הממצאים שנאספו מהזירה "יש לציין כי לא מן הנמנע שהמשטרה תעצור מעורבים נוספים", הוסיף הגורם. 



צוות מד"א שהוזעק למקום אתמול מצא את הצעירה ללא רוח חיים, כשהיא סובלת מחבלת ראש, ובסיוע כוחות הרפואה של צה"ל קבעו את מותה. התאונה אירעה לאחר שהיא נפלה מרכב תוך כדי נסיעה עם בן זוגה, גם הוא בן 19 המתגורר בצופים. לטענת הנהג, בן זוגה, הם רבו תוך כדי נסיעה והיא קפצה מהרכב. במשטרה בוחנים את גרסתו והוא עוכב לחקירה. בוחני תאונות דרכים הגיעו למקום ופתחו בחקירת המקרה. 



חרף גרסתו של הנהג, הפרמדיקים של מד"א מסרו כי כשהגיעו לזירה, הם מצאו במקום את גופת הצעירה, כשהיא סובלת מחבלה בראשה. לידה היה בן זוגה, אלא שלמרבה הפלא הרכב שממנו לטענת הנהג היא קפצה - לא היה כלל במקום. רק בחלוף מספר דקות הושב הרכב לזירה, ולדברי הנהג, היה זה חברו, שמיד אחרי האירוע נסע עם הרכב מהמקום, ובחלוף פרק זמן שב לזירה. 



כידוע, בתאונת דרכים שבה ישנם נפגעים בגוף, חל איסור להזיז את הרכב המעורב, וזאת על מנת לאפשר לבוחני התנועה ולגורמי החקירה לבצע בדיקות ולאסוף דגימות הן מגלגלי הרכב והן מהכביש. כיוון שהרכב האמור הוזז ממקומו לאחר התאונה, יש חשש שהמשטרה תיאלץ לפתוח בחקירה גם בגין עבירה של שיבוש ראיות. כמו כן לא ברור עדיין כתוצאה ממה נפגעה הצעירה והחקירה בראשיתה. 

חובש בכיר במד"א דן יצהרי סיפר: "בצד הכביש שכבה צעירה כבת 19, מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מחבלת ראש. יחד עם כוח רפואה של צה"ל שהגיע למקום ביצענו בה בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".