יממה לפני פתיחת הדיון בערעור שהוגש על גזר דינו של אלאור אזריה, החייל שהורשע בהריגת מחבל ונידון לשנה וחצי מאסר בפועל, העלתה אחותו אתי אזריה פוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלה שכלל פרסום תמונה של אחיה במדים על רקע דגל ישראל, לצד הכיתוב: "גיבור שלי. העצמאות שלך קרובה מתמיד חיים שלי". 



כזכור, לאחר שהוטלו על אזריה, ששירת כחובש קרבי בחטיבת "כפיר" בעת התקרית,  18 חודשי מאסר בפועל הוגש ערעור כפול בעניינו מטעם פרקליטו עו"ד יורם שפטל, שביקש להקל בעונשו, ומצד צה"ל שדורש להטיל עליו בין שלוש לחמש שנות מאסר. מחר ייצג עו"ד שפטל את אזריה לראשונה בבית המשפט.



לאחר הכרעת הדין הגיע החייל יחד עם משפחתו ועורך דינו יורם שפטל לבית הדין לערעורים שבקריה, על מנת לדון בבקשה לדחות את כניסתו לכלא. בתום הדיון הוחלט לעקב את הביצוע המידי של העונש עד להכרעה בערעור.



 


לאחרונה, התלוננו בני משפחת אזריה על האיומים הרבים המופנים כלפיהם. "בהודעות שהופנו כלפינו, המאיימים לא בוחלים בשום אמצעי כדי להטיל אימה על המשפחה. במספר דוגמאות שצורפו למכתב זה תוכל להיווכח שנשלחות הודעות עם תמונות בעלות אופי פורנוגרפי, תמונות בהן חיילי צה"ל שותתים דם כרמז לבאות וכמובן איומים מפורשים על חייהם ועל חיי הלוחם אלאור אזריה", מסרו בני המשפחה.