דרישה של הפרקליטות לקיים עימות בין קורבן האונס הקבוצתי בהרצליה לבין החשודים בפרשה, ומנגד התנגדות מצד המשטרה לקיים את העימות בשלב זה נוכח מצבה הנפשי הקשה של הנערה, הובילו, כך עולה, להסכמה של המשטרה על שחרורם של החשודים בתנאים מגבילים, הסכמה שקיבלה תוקף להיום (רביעי) בבית המשפט השלום בתל אביב.



על פי החלטה שנתקבלה נשלחו שלושת החשודים לעשרה ימים במעצר בית. כמו כן, הוציא בית המשפט צו הרחקה ל-30 יום כנגדם מקורבן העבירה, וחייב אותם להפקיד אלפיים שקלים במזומן כל אחד ולחתום על ערבות אישית וצד ג'. נבהיר, כי שחרורם של החשודים אינו מונע את המשך קיומה של החקירה, אלא מעיד על כך, שנכון לשלב זה מיצתה המשטרה את החקירה לגבי השלושה כשהם במעצר.



יחד עם זאת, לנוכח חומרת העבירה המיוחסת להם בשלב זה, נהוג להגיש הצהרת תובע כנגד החשודים בדרך לכתב אישום, אלא שכאן מתעקשת הפרקליטות על קיומו של עימות בין שלושת החשודים לקורבן העבירה וזאת כדי לחזק עוד יותר את שלל הראיות שעלו במהלך החקירה עד כדי שיעמדו כבסיס איתן להוכחת אשמתם של המעורבים.



אלמלא התעקשות זאת, עומדים המשטרה וגורמי הרווחה, על סירובם לקיים את העימות בשלב הנוכחי וזאת לאור מצבה הנפשי הקשה של קורבן העבירה. "אין שום טעם והצדקה שמי שנאנסה באכזריות ברוטלית לכאורה על ידי חשודים, תיאנס פעם שנייה בשלב חקירה", אומר גורם המעורה בפרטים.



עוד הוסיף הגורם: "צריך לזכור כי קורבו העבירה לא הגיעה להתלונן במשטרה אלא המשטרה היא זו שהגיעה אליה והתחייבה לנהל חקירה רגישה תוך שמירה על כבודה. קיום עימות במצב הנוכחי יחסל את האמון בין קורבן העבירה למשטרה".