בלאגן בפארק הירקון: טענות חמורות נשמעו מצד מעריצי הזמר ג'סטין ביבר נגד מארגני המופע שלו שייערך הערב (רביעי) בפארק הירקון שבתל אביב. לטענת מספר הורים שבנותיהן הגיעו להופעה ההפקה לא אפשרה לנצל את הכרטיסים על פי המיקום המקורי עליו הן שילמו. אחת האמהות, ורד (השם המלא שמור במערכת) סיפרה: "רכשנו לבת כרטיס ב-800 שקל לאזור הזהב, הקרוב ביותר לבמה, כפי שהובטח לנו. לפני שלושה ימים פרסמו כי נפתחו אזור נוסף קרוב לבמה, במחיר של 2200 שקל שגם אליו רק המקורבים יכולים לקנות, והם הרחיקו את הבנות מהבמה למרות ההבטחה". בנוסף, 18 נערות זכו לטיפול רפואי מכוחות ההצלה במקום לאחר שנדחפו על ידי כוחות האבטחה והסדרנים.



אותה אם הוסיפה כי "היום, מאחר והחלק של טבעת הזהב שהתרחקה מהבמה גם כך, התמלא מוקדם מדי, הבנות הורחקו לאזור הדשא בטענה שאין מקום באזור זה, זאת למרות שרכשנו כרטיסים עבורן כבר בדצמבר על מנת להבטיח את המיקום. כבר אז אמרו לנו שכמעט אין כרטיסים, ופתאום נהייתה עוד מכירה".



ג'סטין ביבר לאחר נחיתתו בישראל. הקהל שהגיע לצפות בו מאוכזב מארגון ההופעה
ג'סטין ביבר לאחר נחיתתו בישראל. הקהל שהגיע לצפות בו מאוכזב מארגון ההופעה



בנוסף, התלוננו המעריצות כי בשלב מסוים נוצר לחץ עצום על שערי הכניסה למופע, כאשר אנשי האבטחה נאלצו לדחוף אותן וחלקן אף נפלו ונפצעו. אחת הנערות, בת 14, סיפרה כי נערה אחרת נדחפה ונאלצו לפנותה לבית חולים עם שברים בצלעות. "הם לא היו ערוכים ללחץ, ונאלצו להקדים את פתיחת השערים. יש צופים שהמתינו במקום מ-5:30 בבוקר. היו שם בכי וסערה".



אם נוספת אמרה כי הן שוקלות תביעה ייצוגית נגד ההפקה. "הובטחו לנו דברים ולא קיבלנו. הבת שלי בכתה ואמרה שהיא מעדיפה לחזור הביתה. היא המתינה חצי שנה, והכל מפח נפש עצום". ממשרד הפקת האירוע נמסר כי הם בודקים את הטענות ויגיבו בהמשך.