פרשת החשד לרצח של  ורד ורה קרמסקוי ז"ל בת ה-19 מפתח תקווה: המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בשמונה ימים' כשהיא מגבה את החלטתה בפרטים שעלו במהלך החקירה. לעומתה, פרקליטו של החשוד עורך הדין אורי בן אשר ביקש לשחרר את מרשו בטענה כי החקירה לא מתקדמת במאומה, וכי מרשו דבק בגרסתו כי הצעירה קפצה אל מותה. 
 
לאחר שעיין בחומר החקירה החליט השופט עודד מורנו לשחרר את החשוד למעצר בית בן חמישה ימים, אולם נעתר לבקשת נציג המשטרה אלדד פרץ שביקש לעכב את שחרורו של החשוד כדי לאפשר למשטרה לשקול הגשת ערעור על הבקשה האמורה. הבוקר גם האריך השופט את תוקף צו איסור הפרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכן פרטי זהותו של החשוד. 
 
עד לשעות אחר הצהריים תצטרך המשטרה ליידע את בית המשפט באם החליטה להגיש ערעור. עו"ד בן אשר סיכם לאחר הדיון: "אני מברך על ההחלטה האמיצה של בית המשפט ומקווה כי המשטרה תוותר על כוונתה לערער כך שמרשי ישוחרר עוד היום".
 

הבוקר הגיב עורך דין בן אשר בתוכניתה של איילה חסון ב-103fm. "אין ספק שמדובר בטרגדיה, וגם עבור הלקוח שלי מדובר בטרגדיה", אמר עורך הדין  בן אשר. "המצב שלו מאוד לא פשוט והאירוע הזה חוזר אליו כל דקה במהלך היום", הוסיף. 



עורך הדין טען כי מרשו מכחיש את ההאשמות: "כפי שאמרתי במקומות קודמים, הלקוח שלי מכחיש באופן חד משמעי ובכל תוקף את ההאשמות. אנו סבורים שזה מעצר מיותר. אני מאמין ללקוח שלי. הוא אדם נורמטיבי לחלוטין, הוא עובד, אין לו עבר פלילי. האירוע הזה נפל עליו כרעם ביום בהיר".