בית המשפט המחוזי בלוד הפך היום (חמישי) את החלטת בית משפט השלום בפתח תקווה והורה על הארכת מעצרו בשישה ימים של החשוד ברצח בת זוגו, ורד ורה קרמסקוי ז"ל בת ה-19.



החלטת המחוזי מתרחשת לאחר שמוקדם יותר היום המשטרה החליטה לערער על החלטת שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, עודד מורנו, לשחרר את בן זוגה של קרמסקוי ז"ל, החשוד ברציחתה. לפני קבלת ההחלטה על הערעור, אמר עורך דינו של הצעיר, בן אשר, כי הוא "מברך על ההחלטה האמיצה של בית המשפט ומקווה כי המשטרה תוותר על כוונתה לערער כך שמרשי ישוחרר עוד היום", אך כאמור, תקוותו לא התגשמה.



במקביל לכך, דיברה אמה של קרמסקוי אלונה, כשהיא יושבת שבעה על בתה ואמרה כי היא לא מאמינה שורד נטלה את חייה בעצמה. "אל תאמינו למה שמספרים", אמרה האם והסבירה: "הבת שלי לא קפצה אל מותה, היא אהבה את החיים, הייתה מלאת שמחת חיים". לאחר מכן אמרה אלונה כשהיא ממררת בבכי: "אני רוצה שיזכרו אותה בתור מלאך. באמת יכול להיות שהבאתי לכאן מלאך שסיים את התפקיד שלו".



אלונה קרמסקוי, צילום: אלבום פרטי
אלונה קרמסקוי, צילום: אלבום פרטי



על האירוע הטרגי היא לא יודעת הרבה פרטים וגם ממעטת לדבר. זמן קצר לפני שהוא אירע, התכתבה אלונה עם בתה בטלפון. "לא היה שום סימן שהיא עומדת להיפרד ממני. כשילדה באה עם בן הזוג שלה לאמא, מה יותר טוב מזה ? אין יותר טוב? אני לא יודעת ולא מבינה מה יכול היה לגרום לזה לכל זה לקרות. אני לא עוסקת בזה באמת תאמינו לי. אתם יודעים איפה יש בית משפט עליון , שם למעלה . לא בתל אביב ולא בירושלים" היא אומרת ומביטה למעלה.



"אני הבאתי אותה בבטן לארץ הזאת, לא האמנתי שאני אקבור אותה בארץ כשהיא בת 19 בלבד. אני אמא שאיבדה את הפרח שלה, שאפילו לא הספיק לפרוח. היה לה מאוד קשה, היינו תומכות האחת בשנייה. היא התבגרה בגיל צעיר, עברה מה שהיו צריכות לעבור אולי 30 נשים. היא לא עשתה שום דבר רע לאף אחד".



התאונה העלתה חשד לרצח



כזכור, לפני יומיים חלה התפתחות דרמטית בחקירת מותה של בת ה-19 מפתח תקווה בתאונת דרכים שאירעה בתחילת השבוע בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל. לנוכח סתירה בגרסאות שמסר החשוד, בן הזוג של הצעירה שמתה, ולאור ממצאים שעלו מהזירה, חוקרים במשטרה חשד לפיו הנהג מעורב ברצח בת זוגו.



צוות מד"א שהוזעק למקום לאחר התאונה מצא את הצעירה ללא רוח חיים, כשהיא סובלת מחבלת ראש, ובסיוע כוחות הרפואה של צה"ל קבעו את מותה. התאונה אירעה לאחר שהיא נפלה מרכב תוך כדי נסיעה עם בן זוגה, שטען כי הם רבו תוך כדי נסיעה והיא קפצה מהרכב.