קנה את אמון הילדות וסחט מהן תמונות עירום: יחידת הסייבר של להב 433 עצרה היום (ראשון) צעיר בן 17 מהמרכז בחשד שגרם לקטינות בנות 12-7 לשלוח אליו תמונות עירום וסחט אותן. בין התמונות שהצעיר אסף לכאורה היו תמונות שכללו מעשים מיניים. על פי החשד, פנה הצעיר אל הקטינות, תוך שהוא מתחזה לילדה בגילן תוך שימוש בתמונות שהוא אסף ברשת, רכש את אמונן וביקש מהן לשלוח אליו תמונות אינטימיות, לעתים בליווי סרטונים בעלי אופי מיני.



הקטין לא בחל במעשיו ואלו מהבנות שנעתרו לבקשתו ושלחו אליו תמונות בעירום נסחטו על ידו ונדרשו להמשיך ולשלוח סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני תוך שהוא מאיים עליהן שבמידה ולא ייענו לבקשתו יפיץ את תמונותיהן ברבים ויחשוף את ההתכתבויות שלהם בפני חברים ובפני הוריהן



במסגרת מאמצי המשטרה להגנה על קורבנות ברשת בעיקר קטינים וקטינות, הצליחו חוקרי יחידת הסייבר להתחקות אחר 10 תלונות של אותם קורבנות שחשפו התנהלות דומה ומאפיינים זהים לאותו חשוד שכאמור בתום חקירה נעצר. 



מהמשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה גם במרחב הוירטואלי ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את אלה המסכנים את ילדינו", לצד זאת, הדגישו במשטרה את חשיבות המעורבות ההורית וקראו להורים להגביר את ערנותם ולתדרך את הילדים לגלישה נכונה ובטוחה, תוך פתיחת ערוץ פתוח לדיווח בכל מקרה חשוד וחריג. כמו כן הדגישו במשטרה כי אם "עולה חשד כי ילדיכם נפלו קורבן לסחיטה ברשת, יש לפנות ולדווח בתחנת המשטרה".