יממה לאחר שנתפס אוכל בתאו, בשירות בתי הסוהר עדכנו את האסירים בסרטון שבו מתועד מרואן ברגותי, מבכירי הפת"ח כשהוא מכניס לפיו עוגיות וחטיפים בתאו בבית הסוהר קישון, כך נחשף בערוץ 2. למעשה, הסגל של כל בתי הכלא שבהם שובתים אסירים ביטחוניים, כולל קצינים בכירים וראשי אגפים, דאגו לעדכן את האסירים בפרטי הסרטון, מה שלא גרם לשינוי במספר השובתים שעומד על 890 אסירים ביטחוניים. עם זאת, גורמי מודיעין טוענים שברחוב הפלסטיני יש לסרטון השפעה, בעיקר אצל תומכי אבו מאזן שרואים בו "מתנה". לטענת אותם גורמים,  התיעוד עלול לפגוע באופן קשה ביריבו המר של יו"ר הרשות הפלסטינית, שמכוון להחליף את אבו מאזן בתפקידו בעתיד.

לעומת זאת, במשפחתו של ברגותי אמרו כי מדובר בתיעוד מזויף. לדבריהם, "ישראל מייצרת שמועות וסרטונים מפוברקים, וזהו אחד מהם". בנו של ברגותי הוסיף כי "אביו הזהיר את אמו שיפורסמו עליו שקרים בזמן שיישב בכלא הישראלי".


בתוך כך, חלק מכלי התקשורת הפלסטיניים וממשתמשי הרשתות החברתיות החליטו לא לשדר את התמונות המדוברות בטענה שהן מהוות חלק ממלחמה פסיכולוגית ישראלית.

כזכור, פעמיים במהלך הימים האחרונים תועד ברגותי כשהוא אוכל בתאו בתוך תא השירותים. בפעם הראשונה ב-27 באפריל אכל ברגותי שתי עוגיות, ובפעם השנייה, ב-5.5 תועד בתאו כשהוא אוכל טורטית. מיד לאחר מכן ניסה ברגותי להעלים ראיות, השליך את נייר העטיפה לתוך האסלה ופעם אחר פעם הוריד את המים בניסיון להעלים את דבר המעשה. בשני המקרים, בחלוף זמן קצר, תועד ברגותי כשהוא אוכל מלח המספיק לכושר עמידה של כ-8 שעות ללא תזונה.