שני אירועי תג מחיר אירעו הבוקר (שלישי) בטווח זמן של שעתיים בלבד, כך חושדים במשטרה. באירוע הראשון נוקבו צמיגיהן של כ-20 מכוניות ורוססו עליהן כתובות במה שנחשד כאירוע תג מחיר שאירע בירושלים, בין שכונת רמת שלמה לשועפאט. על הרכבים רוססה הכתובת "תג מחיר מנהלי" בספריי צבע שחור. כוחות המשטרה שהגיעו למקום התחילו בחקירה ובאיסוף ממצאים פורנזיים על ידי צוות מז"פ ונערכות גם פעולות מודיעיניות וניתוח אמצעים טכנולוגיים כדי לאתר את המבצעים.



באירוע נוסף, שאירע מאוחר יותר, אותרו בכפר נאעורה שבצפון שתי כתובות שרוססו על קירות בתים: "תג מחיר מנהלי", נקמה מנהלי". אזרח שהבחין בכתובות דיווח למשטרת ישראל. בנוסף אותרו בקרבת מקום שמונה כלי רכב של מקומיים שגלגליהם נוקב. 



כתובת גרפיטי בכפר נאעורה. חשד לאירוע תג מחיר נוסף. צילום: דוברות המשטרה
כתובת גרפיטי בכפר נאעורה. חשד לאירוע תג מחיר נוסף. צילום: דוברות המשטרה



מהמשטרה נמסר כי מיד עם קבלת הדיווח על האירוע בירושלים נפתחה חקירה מיידית תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור המעורבים, מעצרם והבאתם לדין. האירוע הגיע אחרי תקופה ארוכה של ירידה באירועי הטרור היהודי. בשב"כ תלו את הירידה במספר המקרים בכמה גורמים: מעצרים וחקירות שהובילו לכתבי אישום (פיגוע דומא, תשתית טרור בנחליאל ופיגוע בכפר יפיע), מעצרים וצווי הרחקה מינהליים, הרתעה שאותה, כך מאמינים בשב"כ, הצליחו ליצור לאחר שכשלו בשבירת רוחם של אותם נערים בעלי תשתית אידיאולוגית חזקה, וכן תפיסת היישוב יצהר, שמוגדר על ידי השב"כ כמוקד פעילות ו"תדלוק רוחני" של נוער הגבעות.



מפורום תג מאיר נמסר בתגובה למעשים כי "השחתת מכוניות וציורי גרפיטי הינם מעשי נקמה של פושעי 'תג מחיר' לצווי ההרחקה המנהליים שהוצאו נגדם בשבועות האחרונים. הגל הקודם של פשעי תג מחיר החל בשנת 2008 באמצעות עקירת עצי זית, השחתת מכוניות, הצתת מסגדים, מנזרים וכנסיות והסתיים בהצתת בתי מגורים ורצח הנער מוחמד אבו חדיר ומשפחת דוואבשה. אנו קוראים לממשלת ישראל לעצור את מעשי הטרור של כנופיות 'תורת המלך' בעודם באיבם.