גבר בשנות ה-50 לחייו נהרג בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 4 סמוך לנהריה. ההרוג, תושב נהריה, נפגע מאוטובוס תיירים פרטי בזמן שרכב על אופניים חשמליים בצומת הרחובות איסי להמולינו וכביש 4. צוותי מד"א פינו את הגבר לבית החולים נהריה כשהוא פצוע באורח קשה, מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש. מותו נקבע לאחר מכן בבית החולים. 

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א, דורון אלמוג סיפר: "במרכז הכביש בסמוך לאוטובוס שכב גבר כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח וניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיעה בתוך מספר דקות בודדות המשיכה להעניק לו טיפול מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינתה אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה".

לפני יומיים, נהרג עוזי גדיש, תושב מושב פארן, בתאונת דרכים סמוך למעלה עקרבים בדרום הארץ. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של גדיש והעניקו טיפול רפואי לרעייתו, שנפצעה קל. היא סבלה מחבלה בראשה ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לדבריה, הם ככל הנראה התהפכו עם הרכב מספר שעות לפני החילוץ, ולא הצליחה ליצור קשר עם כוחות ההצלה בגלל שבמקום לא הייתה קליטה.

יחידת חילוץ ערבה הודיעה בעקבות האסון: "היחידה מתאבלת על עוזי גדיש, מראשוני הערבה וממקימי יחידת החילוץ. חקלאי איש אדמה ואיש המדבר שנהרג הלילה בתאונת דרכים בכביש מעלה עקרבים. הכביש שסימל אולי יותר מכל את יופיו של המדבר אהבתו הגדולה של עוזי. ציפי אשתו נפצעה בתאונה ואנו מאחלים לה החלמה מהירה".