פרטים חדשים בפרשת מותה של הצעירה בת ה-19: כחודש לפני מותה נמצאה ורה קרמסקוי, שבן זוגה חשוד בגרימת מותה, כשהיא זרוקה וחבולה בצומת יד מרדכי, כך עולה מעדויות שפורסמו הערב (שלישי) בחדשות ערוץ 2. השעה הייתה שתיים בצהריים, ועדי ראייה זיהו צעירה שעומדת סמוך לכביש זרוקה וחבולה. הם ניגשו אליה וניסו להבין ממנה מה קרה, וראו משאית שעוזבת את האזור.



ורד(ורה) קרמסקוי ז"ל, צילום: פייסבוק



על פי העדויות, קרמסקוי הייתה מבולבלת, וסיפרה שניסו לאנוס אותה ושהיא תקפה אותם , והוסיפה שערבים רדפו אחריה והיא ניסתה לברוח מהם. המשטרה הגיעה וטיפלה בה  אך היא לא שיתפה פעולה עם השוטרים. היא אף לא מסרה להם גרסה אחת ברורה וקוהרנטית, ובסופו של דבר לא הסכימה להגיש תלונה ואז היא עזבה את התחנה. 

 שמעון בן, עד ראייה שהיה במקום, סיפר לערוץ 2: "זיהיתי את הילדה הזאת רצה ממזרח למערב, לכיוון יד מרדכי. היא היתה מבולבלת אך לא עצרתי לה בהתחלה, ומישהו שהיה איתי ברכב זיהה שהיא פצועה בלחי ומדממת".

החשוד ברצח ורד קרמסקוי, חיים תנעמי, צילום: רפרודוקציה


היום קבע בית משפט השלום בפתח תקווה כי חיים תנעמי, החשוד בגרימת מותה של קרמסקוי, יישאר במעצר עד להמשך הדיון בעניינו. בתחילה נקבע כי תנעמי ישוחרר למעצר בית, אך בית המשפט החליט לעכב את הביצוע לבקשת המשטרה. לפני כיומיים, הותר לפרסום שמו של תנעמי, לאחר שבית המשפט העליון בירושלים דחה את הערעור שהגיש עורך דין אורי בן אשר, פרקליטו של החשוד, לביטול החלטה של בית המשפט המחוזי אשר הורה להאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים.  כזכור, קרמסקוי מתה לאחר שנפלה מרכב נוסע בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל, ועל פי החשד תנעמי דחף אותה מהרכב.
 
העליון קיבל את עמדת חוקרי מחוז ש"י במשטרה והשאיר על כנה את החלטת בית המשפט המחוזי מרכז, שכאמור הפך את החלטת בית משפט השלום בפתח תקווה והאריך את מעצרו של תנעמי בשישה ימים. במשטרה התנגדו לשחרור החשוד וטענו כי שהותו במעצר נחוצה לחקירה, עד קבלת הממצאים הסופיים של נתיחת גופתה.