פרשת ההתעללות בקשישה בבית האבות בקריית ים: י', אחת המטפלות שנעצרו שלשום ושוחררה אתמול למעצר בית, התראיינה הערב (חמישי) בערוץ 10 והכחישה את המיוחס לה. לדבריה, "הייתי בהלם טוטלי כשראיתי את התמונות. התחלתי לחפש את עצמי. זאת היתה פעם ראשונה שראיתי זה. זה גיהנום. לא האמנתי. כביכול שמעו את הקול שלי במקלחת במשפט אחד: 'את עדיין חיה. חבל'. טוענים שאמרתי את זה. הילדים שלי רואים אותי עם אזיקים. לא עשיתי שום דבר לאף געתי באף אחד. מילה יכולה להרוג". 

לדבריה, עובדים היו מנתקים לקשישה את הכפתור בגלל הצרחות שלה. "אדם שפוגע בחסר ישע צריך להיות בכלא". עם זאת, היא אמרה שהיא מאמינה שיהיה כתב אישום בפרשה.

כזכור, הפרשה נחשפה לפני יומיים, אולם על פי מידע שהגיע אתמול למעריב אונליין, כלל לא בטוח שצילומי הווידאו המתעדים את ההתעללות יוכלו לשמש כראייה, זאת משום שהם נעשו ללא ידיעת הנהלת המוסד ולכן מדובר בהאזנת סתר. המצלמה הוצבה בהחדרה של הקשישה על ידי משפחתה. 



בצילומים, שכאמור נבחנים על ידי הפרקליטות, נראות החשודות כשהן פונות בגסות אל הקשישה, משפילות אותה בהתבטאויות בעלות אופי מיני חרף גילה ובאחד המקרים מנתקת אחת האחיות את החשמל מלחצן המצוקה שלה ובכך מונעת ממנה אפשרות להזעיק עזרה במקרה הצורך.



אתמול שוחררו ארבע החשודות, לאחר שבית המשפט המחוזי הפך את החלטת הערכאה הנמוכה. המחוזי קיבל את ערעורן של האחות ושלוש המטפלות קבע בהחלטתו כי מהמסמכים שהובאו בפניו וחומר הראיות שבתיק החקירה עד כה לא עולה חשד למסוכנות או לשיבוש חקירה מצד החשודות והורה על שחרורן ממעצר. במשטרה נאלצו להשלים עם ההחלטה חרף העובדה כי היא אינה מקובלת על החוקרים הסבורים שהחשודות יכולות לכאורה לעבוד במקום סיעודי אחר.