תאונה קשה בכביש 5: אדם נהרג לאחר שהמשאית בה נהג התהפכה בירידה למחלף ברקן ועלה באש. צוות של מד"א קבע את מותו במקום. כוחות כבאות והצלה פעלו במקום לכיבוי האש. מחלף ברקן חסום לתנועה. המשטרה החלה בחקירת נסיבות התאונה. 

חובש בכיר במד"א, שי עמיחי, סיפר, כי "על אי התנועה בעיקול ראינו משאית הפוכה על צידה כשהיא עולה באש. בתום פעולות הכיבוי איתרנו את נהג המשאית שנלכד בתוכה. הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לפני יומיים נהרג גבר בשנות ה-50 לחייו בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 4 סמוך לנהריה. ההרוג, תושב נהריה, נפגע מאוטובוס תיירים פרטי בזמן שרכב על אופניים חשמליים בצומת הרחובות איסי להמולינו וכביש 4. צוותי מד"א פינו את הגבר לבית החולים נהריה כשהוא פצוע באורח קשה, מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש. מותו נקבע לאחר מכן בבית החולים. 

ביום שני נהרג רוכב אופנוע כבן 40 בתאונת דרכים בינו לבין רכב, שאירעה בכביש 20 סמוך למחלף גלילות בקרבת מחלף שבעת הכוכבים. עקב התאונה הקטלנית, שאירעה ליד הרצליה, נוצרו עומסי תנועה וכביש 200 נסגר לתנועה לכיוון צפון, והנהגים התבקשו לפנות לדרכים חלופיות. כמו כן, רוכב האופנוע מת מפצעיו בדרך לבית החולים, בעוד שנהג הרכב הפרטי פונה במצב קל לבית החולים איכילוב. נסיבות האירוע נחקרות על ידי בוחנים של המשטרה. 

ביום ראשון נהרג עוזי גדיש, תושב מושב פארן, בתאונת דרכים סמוך למעלה עקרבים בדרום הארץ. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של גדיש והעניקו טיפול רפואי לרעייתו, שנפצעה קל. היא סבלה מחבלה בראשה ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לדבריה, הם ככל הנראה התהפכו עם הרכב מספר שעות לפני החילוץ, ולא הצליחה ליצור קשר עם כוחות ההצלה בגלל שבמקום לא הייתה קליטה.