תפנית נוספת בחקירת השלכת הצעירה מהרכב. חיים תנעמי, החשוד בגרימת מותה של ורה קרמסקוי, הצעירה בת ה-19 שגופתה נמצאה בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל בתחילת החודש. המשטרה החליטה היום (שישי) לשחרר את תנעמי למעצר בית בתנאים מגבילים, זאת בעקבות התייעצות של יחידה החוקרת עם פרקליטות מחוז מרכז ולאחר שהסתיימו הפעולות המצדיקות את המשך שהותו במעצר.



במשטרה אומרים כי תנעמי עדיין חשוד בגרימת מותה של קרמסקוי, אבל למעשה אין יותר פעולות חקירה אשר מצריכות את השארתו במעצר. כעת ממתינים החוקרים לתוצאות נוספות מנתיחת גופתה של קרמסקוי. בחמישי האחרון נתקבלו חלק מממצאי הנתיחה, אולם אין בהם כדי לשלול או לבסס תשתית כלשהי בשלב זה לגבי השתלשלות האירועים במקרה הטרגי. 



ביום ראשון אישר בית המשפט העליון לפרסם את שמו של תנעמי, לאחר שקיבל את עמדת חוקרי המשטרה ובית המשפט המחוזי שהפך את החלטת בית משפט השלום. 



כזכור, בסוף השבוע שעבר חלה התפתחות דרמטית בחקירת מותה של קרמסקוי מפתח תקווה בתאונת דרכים שאירעה בתחילת השבוע בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל. לנוכח סתירה בגרסאות שמסר החשוד, בן הזוג של הצעירה שמתה, ולאור ממצאים שעלו מהזירה, חוקרים במשטרה חשד לפיו הנהג מעורב ברצח בת זוגו. 



צוות מד"א שהוזעק למקום לאחר התאונה מצא את הצעירה ללא רוח חיים, כשהיא סובלת מחבלת ראש, ובסיוע כוחות הרפואה של צה"ל קבעו את מותה. התאונה אירעה לאחר שהיא נפלה מרכב תוך כדי נסיעה עם בן זוגה, שטען כי הם רבו תוך כדי נסיעה והיא קפצה מהרכב.