טרגדיה בשרון: תינוק בן תשעה חודשים מטירה מת ביום רביעי לאחר שהובהל על ידי אמו לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא במצב אנוש. מאוחר יותר נקבע מותו. הבוקר פתחה המשטרה בחקירת נסיבות מותו של התינוק וחקרה את האם, שסיפרה כי הוא מת בביתם זמן קצר לאחר שהאכילה אותו. 



לחוקרי המשטרה, הפרטים שמסרה האם לא התיישבו עם הממצאים שהיו ברשותם, ולאחר שלחצו עליה, היא נכנעה וסיפרה כי נפלה קורבן לאיומים מצד המטפלת במעון בו שהה בנה ומצד אדם נוסף. לדבריה, בנה נפגע במעון, אולם המטפלת איימה עליה שלא לספר לאיש כי הפציעה נגרמה במהלך שהותו במעון ואך הנחתה אותה לומר שהוא נפגע בביתם. 

הבוקר נעצרו המטפלת, תושבת העיר בת 30 והחשוד הנוסף, להם מייחסת המשטרה עבירה של גרימת מוות. שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, רונן פלג, הורה להאריך את מעצרה של החשודה, אולם שחרר את החשוד השני למעצר בית בתנאים מגבילים. בצעד חריג, בלם השופט פלג את האפשרות לערער על החלטתו, כשלא הורה על עיכוב ביצוע. 

ביום ראשון מתכוונים במשטרה להביא את החשודה ומעורבים נוספים שוב לבית המשפט ולבקש להאריך את מעצרם בעשרה ימים. 

בחודש שעבר נעצרו זוג הורים מנתניה, בחשד להתעללות פיזית ונפשית בשלושת ילדיהם. השניים נעצרו אתמול לאחר שבתם בת ה-16 הגישה תלונה באתר האינטרנט של המשטרה. הגבר והאישה עוכבו לחקירה לאחר שהבת גוללה בפני המשטרה מסכת התעללות מצדם. לדבריה היא ושני אחיה בני 14 ו-17 נפלו קורבן לפגיעה מצד הוריה.