מדברת לראשונה: לאחר שניסה להצית אותה כששהתה עם בנותיה, סיפרה ל', גרושתו של דוד בוקובזה שרצח גם את חברו אבי אלטר ז"ל, בגל"צ על חששותיה מפני בעלה לשעבר. "אני לא רגועה כל עוד הוא בחיים", אמרה, והוסיפה כי היא "עדיין מסתתרת למרות שהוא עצור". לדבריה, "מדובר בבן אדם מסוכן ביותר וכזה שיודע לנצל אנשים. הוא בקלות מתנצל ומתחרט על דבריו ואנשים מאמינים לו".



כזכור, חצי שנה אחרי שהשתחרר ממאסר בן שנה וחמישה חודשים בגין חטיפת שתי בנותיו לתאילנד, יצא, על פי החשד, דוד בוקובזה בן ה-47 מבאר שבע למסע נקמה שבמהלכו רצח את חברו אבי אלטר, מי שהכיר וגישר, ככל הנראה, בינו לבין גרושתו ל'. בהמשך הוא ניסה לרצוח את האחרונה והצית את דירתה, תוך גרימת מותם של שתי חיות מחמד ששהו בביתה, כל זאת כשילדותיהם המשותפות נמצאות בדירה. לאחר שגרושתו הצליחה להציל את עצמה הוא נמלט לירושלים, שם ניסה לשים קץ לחייו, אולם נלכד על ידי חוקרי ימ"ר נגב לפני שביצע את זממו.  



"זה היה ממש לא צפוי", סיפרה ל' על האירוע שבו הגיע בוקובזה לדירתה וניסה להצית אותה לעיני בנותיהם. "הוא הגיע לבית שלנו ושם לי אקדח על המצח. הבנות לידי צעקו 'אבא, אל תהרוג את אמא'. הוא ביקש שנבוא איתו, וכשניסיתי לפתוח את דלת הדירה הוא לא נתן לי לצאת. לאחר מכן, הוא ניסה להכניס מחסנית לאקדח שהביא עמו למקום. בשלב הזה תפסתי את האקדח בידיים שלי והתחיל בינינו מאבק, אך בסופו של דבר בגלל שהוא חזק יותר הוא הצליח להשתלט על האקדח ודפק את הראש שלי בקיר, ובהמשך חנק אותי".



לטענתה, היא לא נרתעה והצליחה בסופו של דבר להימלט ממנו: "הוא לקח בידיים בקבוק דלק, וזה היה מאוד מפחיד. לא ידעתי מה הוא רוצה לעשות. ברגע מסוים הבנתי שזה הצ'אנס לשי לברוח, אז הסתובבתי, פתחתי את כל המנעולים והתחלתי לרוץ החוצה. כנראה שהוא הצליח לשפוך עליי קצת דלק, כי אחר כך התברר שהשיער שלי היה עם ריח של דלק במשך שבועיים. ככל הנראה, הוא הצית אותי באותו רגע והחלה שריפה. הוא לא נשאר בדירה עם הילדים כנראה כשהבין שהוזמנה ניידת משטרה וברח מאזור".



"בן אדם מסוכן"


במהלך הראיון הזהירה ל' מפני היכולת של בוקובזה לתעתע באנשים: "הוא בן אדם מאוד מסוכן, אך גם יודע לנצל אנשים. הוא בקלות מתנצל ומתחרט על דבריו ואנשים מאמינים לו".



לדבריה, בעלה לשעבר עבר תהליך ארוך שבמהלכו הפך לקנאי במיוחד:  "הכל התחיל לפני שהתערבה הרווחה והמשטרה. הוא השתנה לפני הגירושים שלנו והתחיל להיות קנאי ואובססיבי. הוא היה כל הזמן כותב בפייסבוק שהוא היה 'חי בגיהנום', כי קנאה אובססיבית זה גיהנום עבור אדם".



למעשה, ל' רמזה גם כי את הרצח של אלטר ז"ל ביצע בוקובזה בשל אותה קנאה: "את אבי אלטר הוא רצח כי הוא חיפש נשק, אבל כנראה הוא מצא סיבה נוספת שמצדיקה את הרצח. הוא חשד בכל בן אדם שהיה סביבי. לא ידעתי שזה יגיע לזה, אבל ידעתי שדיבור עם גברים זה נקודה רגישה אצלו אז לא דיברתי עם גברים. תמיד באתי לקראתו".