לאחר מחאת הביקיני, הבוקר ׁ(ראשון) יצאה לדרך מחאת המפורסמים שהתגייסו לסייע במימון הטיפול בצעירה בת ה-17 שהתלוננה על אונס, אך התקשתה להעיד במשפט. בתגובה לכך אמרה עורכת הדין טלי גוטליב, המייצגת את אחד החשודים בפרשה, בתוכניתם של משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM כי "בתיק הזה הובאו ראיות בלתי אמצעיות שהוכיחו שהאירוע מתיישב עם טענת החשודים, לפיה הכול נעשה בהסכמה". היא הוסיפה כי "אומרים שהמתלוננת במצב נפשי קשה, אך זו הטעייה. הציבור נופל שבי אחרי אינפורמציה לא נכונה". 



"מי שחושב ששחרור חשוד מהווה פגיעה במתלוננת טועה. זה הצדק בהתגלמותו", ירתה עו"ד גוטליב, שהסבירה כי היו גורמים שהוליכו את הציבור שולל בנושא: "הייתה המלצה לסגור את התיק ולא להעמיד את החשודים לדין, אך הפרקליטות לא הצליחה לעמוד בלחץ בעקבות המחאה הציבורית הבלתי רגילה. צריך להדאיג אותנו שהציבור נפל כולו תחת הטעייה של כל מיני בעלי עניין, פוליטיקאים ואנשי תקשורת המספרים לו שהמתלוננת במצב נפשי קשה ושהיא לא רוצה להגיע למשטרה. אני אומרת שזו הטעייה ברורה".



עוד טענה פרקליטתו של אחד החשודים באונס כי "ייצגתי במשך הקריירה שלי אלפי אנשים שנפלו קורבן. הציבור יכול לעשות מחאת חוטיני כמה שרק ירצה ואני בעד שאישה תלבש מה שהיא רוצה. יתרה מזאת, אני אישית מנהלת מאבק על זכותי ללכת עם חצאיות". 




"מה שאנחנו טענו בתיק נבע מהנחת השופטת בתחילת ההליך ששאלה 'מדוע אישה תרצה לשכב עם שלושה גברים זרים'. זוהי הנחת עבודה שלטענתי היא מתנשאת. בתגובה, אנחנו הבאנו אינפורמציה על המתלוננת ועל דרכי יצירת הקשר שלה עם גברים וזו זכותה. מי שהופך את האישה לקורבן אלו אנשים בעלי עניין. יש עניין להפוך אותי לנאצית ופרקליטת השטן. אני אומרת לכם פרקליטות לא משחררים בתיקי אונס אלא אם יש ראיות בלתי אמצעיות".

לדבריה, "המתלוננת עומתה עם טענות החשודים והקשיים בתיק. הפרקליטות הבכירות אמרו שראיות בתיק נותרו רלוונטיות לאחר עימות עמה. כתבי אישום מוגשים גם כשהמתלוננת לא רוצה להעיד בטענה שכשיעבור הזמן היא תאגור כוחות ותגיע להעיד. הססמאות על התיק נובעות מתוך בורות. תזכרו שכל אחד יכול להיות חשוד במשהו, וששחרור מוחלט הוא שחרור מוחלט המצביע על חולשת הראיות, וזה לא בגלל מצבה הנפשי של הצעירה".