"כבוד גדול בשבילי ובשביל מתנדבי העמותה לארח אדם כה יקר עם נתינה בלתי מוגבלת״, כך אמר אתמול מנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג, לקראת ביקורו של ד"ר מייק אוונס שיחנוך בשבוע הבא את סניף עמותת יד עזר לחבר בירושלים. ד"ר אוונס נוצרי אוונגליסטי מארה"ב הקדיש את כל חייו למען ישראל ומסייע למדינה בהתנדבות רבה בתרומות אבל את עיקר המאמץ הוא משקיע בסיוע לניצולי שואה. עמותת יד עזר לחבר והבית החם הסתייעו באוונס בהקמת סניף העמותה בבירה. באירוע שבו ייקחו חלק שרים, חברי הכנסת, ראשי הערים ואישי ציבור נוספים לצד עשרות ניצולי שואה תועלה על נס תרומתו של ד"ר אוונס למדינת ישראל.



האירוע יתקיים בבית בני ציון בירושלים תוך שימת דגש על הצורך להמשיך ולאתר ניצולי שואה הזקוקים לסיוע כזה או אחר. "אני חושב שד"ר אוונס הוכיח יום יום שעה שעה עד כמה ליבו גדול ורחב למען מדינת ישראל", אמר סבג. "אין לי ספק שהנתינה של דר' אוונס היא מהסוג שמחמם את הלב לא רק לעמותה ולמתנדביה אלא בעיקר לניצולי שואה שזקוקים לאנשים כמוהו עם נתינה אין סופית."



עוד הוסיף סבג: באירוע הקרוב אנחנו נעשה את המעט שביכולתנו כדי להודות לדר' אוונס על תרומתו ופעילותו רבת השנים למען מדינת ישראל וניצולי השואה. אני שמח ששרים וחברי הכנסת גם הם מוקירים את תרומתו של אוונס ויטלו חלק באירוע המיוחד״.