התגובות הנסערות לכתבת "מסיבת הרווקים בבוקרשט" לא עוצרות לרגע. אדיר פרץ, שצולם לכתבה בה הוצגה תופעה של ישראלים צעירים שנוסעים לבירת רומניה והולכים למועדוני חשפנות, הגיב היום (שלישי) למעריב אונליין לפרסומים על השעייתו של כתב ערוץ 2, עומרי קורלנד, בעקבות העדויות על פברוק הכתבה ויציאתו לחופשה מוקדמת של עורך "אולפן שישי" . "אם זה הגיע עד כדי פיטורין כנראה שמערכת חדשות 2 הבינה שטעתה. זה לא משנה את העובדה שנעשה לי רצח אופי על ידי כתב שרצה לחגוג על חשבון הגב שלי", אמר פרץ.
אדיר פרץ הוסיף: "התגובות בפייסבוק איומות, התדמית שלי נהרסה בעיני הסובבים אותי וגם אלו שלא מכירים אותי, ואף אחד מהנהלת ערוץ 2 אפילו לא טורח לפנות אליי להתנצל או אפילו לפצות, כשרצו רייטינג ידעו לבוא . אם הם קוראים את זה, זה הזמן שלהם לתקן את עוול של מיליון תגובות איומות כלפי בחור שהשתחרר לפני שנתיים מצה"ל שהדבר האחרון שחשב שיקרה שהוא יצטייר כבוגדני חסר כבוד וכייצוג גרוע למדינת ישראל. פשוט הרסו את שמי הטוב".
במייל ששלח לעובדי מערכת 'אולפן שישי', כתב איתי דנקנר, עורך "אולפן שישי": "ביום שישי האחרון שידרנו כתבה על תופעת הבילויים הפרועים של הישראלים בבוקרשט. ניסינו להראות את ההתנהגויות הבזויות של הבליינים. הנחנו שהביקורת על מעשי הבליינים תובן מהדברים ששודרו מבלי שיש שורה של הסברים המסתייגים מהדברים. מסתבר שהדברים לא הובנו כך על ידי כל הצופים".

 
מתוך כתבת "אולפן שישי". צילום מסך

מוקדם יותר היום התראיין פרץ ל-103FM ואמר: "אני רווק מן השורה ואף אחד מחבריי שהצטלם לכתבה לא עתיד להתחתן. הכתב פברק את הכתבה מלכתחילה, עוד בהצגת הגעתנו לבוקרשט שנעשתה בפועל יום לפני כן. הכתב הציג כי ברצונו להראות את החגיגות של הישראלים בבוקרשט בכתבה. לא התכוונתי שיציגו אותי בתור גבר שעומד להתחתן ואמרתי להם שאפילו אין לי חברה. ההפקה מנגד אמרה שברצונה להמשיך עם קונספט מפוברק של יום הולדת וחגיגות". 
עוד הוסיף: "לאחר שראיתי את הכתבה וראיתי את התגובות ברשת הבנתי שציירו אותי לא נכון ועשו לי רצח אופי. אני רווק בכלל, אין לי שום אישה בבית ולא פגעתי בכבוד של בחורה המחכה לי בבית או הורי כלה שהתאכזבו ממני. עשיתי כל מה שרווק עושה. את הלימוזינה אנחנו לא הזמנו, הוצע לנו לרקוד על עמוד ושהחשפנית תשקה אותנו. זה היה משהו שהוצע לנו כחלק מהכתבה".
 

על הגברים הצעירים שנוהגים לטוס לחופשות ברומניה אמר: "אני חושב שזו תופעה שיש בהרבה מדינות באירופה. אני חושב שרק בישראל ומדינות ערב מגבילים כל כך את חיי הלילה כולל חשפניות וקזינו. אף אחד מהחברים שלי לא אמר 'שבחורות הן כמו נעליים וגרביים'. באנו לחופש אחרי שאנחנו עובדים קשה בארץ. באנו לשתות, לבלות, לצאת למועדונים יפים ולראות בחורות יפות. כל העולם עושה את זה ואין סיבה שהישראלים לא יעשו את זה. אני הישראלי היחידי שהיה מוכן להצטלם ולהראות איך זה נראה".