המדינה כולה מחכה לנחיתת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בישראל מחר, אך הוא לא האישיות הבולטת שתרד מחר בצהריים מהאייר-פורס 1 בנתב"ג. יחד עם הנשיא השנוי במחלוקת תרד גם רעייתו הכוכבת, הדוגמנית לשעבר מלניה טראמפ. אז איך יראה הביקור של הגברת הראשונה בישראל? 

מלניה תרד מהמטוס יחד עם הנשיא ב-12:15, שם ייתקבל הזוג על ידי נשיא המדינה ראובן ריבלין ורעייתו נחמה. את תחילת המסע היא תעשה יחד עם בעלה בבית הנשיא, שם תשמע את הצהרת בעלה ותראה את עץ השקד שניטע במקום לכבודו של ביקור טראמפ, אך אחר כך מלניה תעבור למסלול עצמאי משלה.

ההכנות בגן המשחקים. צילום: בית החולים הדסה


בשלב זה, לקראת 16:00, הגברת הראשונה של ארצות הברית תצטרך לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ואלו ייצאו לבית החולים הדסה. השתיים תפגושנה תלמידים המאושפזים בבית החולים, ותשחקנה איתם בגן משחקים במקום. 
 
בבית חולים הדסה נשלמו ההכנות לביקור הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ שתגיע מחר כשהיא מלווה ברעיית ראש ממשלת ישראל שרה נתניהו. צוותי ההנהלה, הביטחון, הדוברות והתפעול ערוכים כולם. מבית החולים נמסר שמדובר בתרגולת שבית החולים מורגל לה: "כבר ביקרו כאן אנשים רמי דרג בעבר ולכן ההכנות מוכרות", נמסר.

 
לאחר הביקור במקום, יישבו מלניה טראמפ ושרה נתניהו לפגישה בארבע עיניים. אחר כן יצטרפו השתיים חזרה אל בעליהם הפוליטיקאים, כשהארבעה יסעדו ארוחת ערב במעון ראש הממשלה. 
 
למחרת תתלווה מלניה אל בעלה בביקור הקצר ברשות הפלסטינית, ולאחר מכן, בשעה 14:00, תשמע את נאומו שיישא במוזיאון ישראל. ב-16:00 יעזוב הזוג את ישראל.