לאחר יומו הראשון של הביקור ההיסטורי בישראל, שבמהלכו התארח נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במשכנו של נשיא המדינה ראובן ריבלין, נפגש עם רה"מ בנימין נתניהו, ואף הצטלם עם חבר הכנסת אורן חזן, המנהיג האמריקאי יגיע עם רעייתו מלניה הבוקר (שלישי), יומו השני של הביקור, לבית לחם, שם ייפגש עם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן.



לאחר פגישתו עם המנהיג הפלסטיני יחזור מנהיג העולם החופשי לירושלים, ובשעה 13:00, לפי הלו"ז הרשמי, הוא צפוי לבקר לזמן קצר מאוד, במוזיאון "יד ושם".




טראמפ ואבו מאזן. ייפגשו שוב, הפעם בבית לחם. צילום: AFP
טראמפ ואבו מאזן. ייפגשו שוב, הפעם בבית לחם. צילום: AFP



בסביבות השעה 14:00 יגיע הנשיא האמריקאי למוזיאון ישראל שבירושלים, שם הוא צפוי לשאת נאום המסכם את ביקורו הקצר בישראל. לאחר מכן, יעשה טראמפ את דרכו בחזרה לנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג), ובשעה 16:00 יעזוב את ישראל במטוס הנשיאותי אייר פורס 1, וימריא לכיוון איטליה, שם הוא יבקר בוותיקן ויפגוש את האפיפיור פרנציסקוס.



השינויים בהסדרי התנועה יימשכו


השינויים בהסדרי התנועה יימשכו גם במהלך היום השני לביקורו של הנשיא האמריקאי, כאשר החל משעה 08:15 צפויים להיסגר לתנועה לסירוגין ובהדרגה הצירים הבאים: דוד רמז, דרך חברון עד מעבר רחל, קרן היסוד, עזה, הרצוג, ניות, בזק, בייט, שד' הרצל, בורלא, וייז, המוזיאון, פלומר, רופין, בן צבי, שז"ר, ויצמן, בן גוריון. רחוב דוד המלך והרחובות הסמוכים למלון יוותרו סגורים לתנועה עד לסיום הביקור.



חשבון הטוויטר של טראמפ. שינה את תמונת הרקע שלו לתפילה שנשא בכותל. צילום: טוויטר
חשבון הטוויטר של טראמפ. שינה את תמונת הרקע שלו לתפילה שנשא בכותל. צילום: טוויטר



לאחר שאתמול נסגר לתנועה כביש 1, לקראת סיום הביקור הנשיאותי בסביבות השעה 15:00 (משוער בהתאם ללו״ז הביקור), צפויים חסימות ושינויים קצרים ומדורגים בהסדרי התנועה בכביש מספר 1 במקטע שבין ירושלים לנתב״ג, ובכביש מספר 6 במקטע שבין מחלף נשרים למחלף נחשונים.



המשטרה ממליצה לציבור המתנייד בתוך העיר ירושלים, לנסוע בתחבורה הציבורית והרכבת הקלה, להישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לעדכונים שיפורסמו בכלי התקשורת ובערוצי הניו-מדיה של משטרת ישראל מעת לעת. כמו כן, לציבור הנהגים מומלץ להיעזר גם באפלקציית waze שתעודכן בדבר החסימות והשינויים בהתאם. מלבד זאת, הציבור יוכל להתעדכן כל העת בדבר השינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110.