תושבת בית שמש כבת 36 חשודה ברצח אביה, כך הותר היום (שלישי) אתמול, סמוך לשעה 15:30 התקבל דיווח במשטרה לפיו נקראו לדירת מגורים בבית שמש, שם קבעו מוות לגבר כבן 79 כשעל גופו פצע, שעל פי החשד נראה כפצע דקירה. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה, ביצעו סריקות ואספו ממצאים מהזירה. כבר בשלב ראשוני עלה חשד למעורבות בתו של הקורבן וחשד לרצח ולכן הוחלט על מעצרה והטלת החקירה על יחידה מרכזית של המשטרה.



מהחקירה עולה כי החשודה, בתו של הקורבן המתגוררת עם הוריה, יצאה באותו היום בשעות הצהריים יחד עם הוריה לבדיקה רפואית, בדרך התפתח ביניהם ויכוח שבגללו חזרו לביתם. משהגיעו לביתם הלכה האם לחדר השינה, ובין החשודה לאביה החל ויכוח נוסף.
בשלב מסוים, ניגשה אליו בתו ועל פי החשד פגעה בו באמצעות חפץ כהה. האם, שהייתה כאמור בחדרה, שמעה רעשים מסלון הבית, ומשראתה את בעלה שרוע על רצפת הסלון ניגשה לשכן שהזמין מד"א , והם כאמור דיווחו למשטרה.

החשודה נחקרה במשטרה בחשד לרצח אביה ושיבוש הליכי חקירה. בסיום חקירתה הובאה בפני בית המשפט, אשר נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרה עד לתאריך 1.6.17. כמו כן קבע בית המשפט כי היא תישלח לבדיקה פסיכיאטרית. בנוסף, גבו החוקרים עדות מהאם והחקירה נמשכת.