ראש ארגון פשיעה נעצר הבוקר (רביעי) בחשד למעורבות ברצח עו"ד יורם חכם ב-2008. זאת, לאחר שביממה האחרונה קיבלה החקירה תפנית שהובילה את החוקרים לחזור אל התיק שהיה רדום לאחרונה, ולבצע בו פעולות חקירה גלויות. כמו כן, במסגרת פרשה 512, בשעות אלו מתבצעים חיפושים נרחבים בעיר נתניה אחרי גופת אדם שנעדר שנים רבות והחשד הוא כי נרצח. על ממצאי החיפוש הוטל צו איסור פרסום. 



עו"ד יורם חכם. צילום: יוסי אלוני
עו"ד יורם חכם. צילום: יוסי אלוני



לפני כחודש תיק הרצח של עורך הדין יורם חכם, חזר אל קדמת הבמה לאחר שביחידה הארצית למאבק בפשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלה"ב 433 במשטרה, ביקשו את כל ההקלטות מדיונים שהתקיימו בבית המשפט בתיק אחר בעברו של העבריין אסי אבוטבול



יודגש כי תיק חקירת הרצח של עורך הדין חכם מעסיק את חוקרי היאחב"ל מאז 2008 עת התפוצץ מטען חבלה ברכב הג'יפ שבו נסע בתל אביב. עורך הדין חכם, אחד מבכירי עורכי הדין הפליליים בארץ באותם ימים וייצג את אבוטבול בתיק שבו הורשע במסגרת עבירות של ניהול ועמידה בראש ארגון פשיעה. חכם נסע ברכבו בשעות הערב המוקדמות ותוך כדי נסיעה התפוצץ מטען רב עוצמה שגרם למותו. 


מעצר אסי אבוטבול, ארכיון. צילום: אלוני מור
מעצר אסי אבוטבול, ארכיון. צילום: אלוני מור



התיק נותר פתוח ובכל רגע נתון שבו התקבל מידע, עלה פרט חדש או נמצאה ראיה לכאורה למידע ישן שלא הבשיל בשעתו, עסקו במשטרה בתיק של חכם והקפידו להאריך את צו איסור הפרסום שהוצע בזמנו.