בבית המשפט למשפחה התקשו השבוע לעכל את הבקשה שהונחה לפניהם לצו פינוי והרחקה: החמות מבקשת לגרש את כלתה. "אני מבקשת להרחיק אותה מדירתי ומהרכוש שלי", ציינה בבקשה שהעבירה לבית המשפט. תחילתה של הדרמה לפני שבע שנים. בני זוג בשנות ה־30 המוקדמות לחייהם נישאו, ומיד לאחר הנישואים נקלעו למצוקה כלכלית. 
 
בבקשה לקבלת צו פינוי לכלה ציינה החמות, באמצעות עו"ד שרין סולן, כי בני הזוג עזבו את דירתם השכורה כדי לחסוך בהוצאות ועברו להתגורר בווילה המפוארת של הורי הבעל, שחולקה לשניים. "רציתי לתת לבן שלי ולאשתו פרטיות", הדגישה החמות. בינתיים הביא הזוג שני ילדים לעולם והתגורר בדירת הקרקע של הורי הבעל.
 
עו"ד סולן מגלה כי הבעיות החלו כשהרשות המקומית ביקשה לסגור את אחת הכניסות לדירה המפוצלת, אחרת יאלצו הורי הבעל לשלם קנסות כבדים "על פיצול דירתם". חודשים ספורים לאחר שנפתח פתח שחיבר בין שתי הדירות, כדי להימנע מתביעה של הרשות המקומית, הפכו חייו של הבעל לגיהנום. 

"אשתי לא הרפתה ואמי לא נשארה חייבת. הוויכוחים לא ידעו גבול", סיפר הבעל בבית המשפט והודה כי הבהיר לאשתו כבר לפני שנה כי הוא עובר להתגורר בבית אמו - וכך עשה.
 
על פי כתב התביעה, האישה קיבלה את החלטת בעלה לעבור להתגורר עם אמו בצורה קשה. היא הודיעה לבעל כי תמרר את חייו ואת חיי אמו – וכך, לאורך לילות רבים, כפי שמתואר בכתב התביעה, האישה נהגה להיכנס לדירת חמותה, שם התגורר גם בעלה, ולהטיח בה ובו עלבונות. החמות לא נשארה חייבת והוויכוחים גררו לא פעם התערבות משטרה.
 
בשלב מסוים החמות, בעלת "שתי הדירות" המאוחדות, ביקשה מבית המשפט צו שיפנה וירחיק את כלתה. "אני חושבת שהרחקתה מחויבת המציאות". עו"ד סולן ציינה עוד כי היא משוכנעת שגם בעלה של האישה מעוניין בגירושין. בית המשפט סירב לדון בבקשה, שכן לבני הזוג כאמור שני ילדים שעלולים למצוא את עצמם ברחוב. הוא שלח את הזוג להגיע להסדר טרם יקבל החלטה ויקבע כי על הכלה לפנות את דירת חמותה.