רוכב אופנוע כבן 50 נהרג היום (ראשון) מפגיעת רכב בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 1, סמוך למחלף לוד, במהלך נסיעתו לכיוון נמל התעופה בן גוריון (נתב"ג). צוותי ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני באזור התקרית, תוך ביצוע ניסיונות החייאה בו, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו.



בעקבות התאונה נחסם לתנועה כביש 1 במחלף לוד לכיוון מחלף שפירים. נסיבות התאונה נחקרות ע"י בוחנים של המשטרה, שביקשה להפנות את הנהגים לדרכים חלופיות.



חובש בכיר במד"א, איברהים פכרי, ופראמדיק מד"א, משה גלבשטיין, שהגיעו למקום האירוע סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופנוע מעוך ובהמשך הכביש שכב גבר כבן 45 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות שבהן נמצא כי הוא היה ללא סימני חיים. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".



כזכור, זוהי לא תאונת הדרכים הקטלנית היחידה שאירעה בתקופה האחרונה, כאשר רק לפני כארבעה ימים קיפחה אישה בת כ-50 את חייה לאחר שמכוניתה התנגשה במשאית, סמוך מחלף המוביל. כתוצאה מההתנגשות רכבה נרמס לגמרי והיא נלכדה בתוך המכונית, שממנה הוצאה, כאמור, כשהיא לא בחיים.