עזרה לבעלה? לאחר שכתב אישום הוגש נגד ראש משפחת הפשיעה אסי אבוטבול, בחשד לרצח העבריין משה הדס והעלמת גופתו, הבוקר (ראשון) נעצרה רעייתו של העבריין, קארין אבוטובול, החשודה בסיוע לו במעשה. ביהמ"ש השלום בראשון לציון האריך את מעצרה בארבעה ימים.



בבית המשפט טענה פרקליטתה של החשודה עו"ד חיה מלול, כי "מעצרה נובע מניסיון של המשטרה ליצור לחץ על בעלה אסי". רעייתו של אסי כבר נחקרה במשטרה בגין חשדות דומים אלא שעתה לנוכח ההתפתחות שחלה בפרשה היא נחקרת פעם נוספת. 

עו"ד חיה מלול אמרה בדיון. "החשודה הייתה עצורה בעבר וסבלה. היא שוחררה ללא כתב אישום. היא כל הזמן מוזמנת לחקירות ולא מתחמקת. לא ברור מדוע עלה חשד נגדה כשממילא מדובר בבעלה ולכן החוק מגן עליה . אין ספק שמדובר בניסיון להפעיל עליו לחץ מצד המשטרה". בהחלטתו להאריך את המעצר קבע בית המשפט. "החשודה נעצרה בחשד לסיוע לאחר מעשה ושיבוש. עיון בחומר הגולמי מלמד כי יש בו כדי לסבך את החשודה. מדובר בחשודה ללא עבר פלילי המתייצבת לחקירה בכל אימת שנדרשת".


כזכור, מאז השבוע שעבר מבצעים חוקרי המשטרה חפירות נרחבות בפארק השלולית שבנתניה בניסיון להתחקות אחר עקבות גופתו של הדס. החיפושים אחר אותו עבריין חודשו בעקבות מידע שהגיע למשטרה במהלך חקירת פרשת 512.



העבריין אסי אבוטבול בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
העבריין אסי אבוטבול בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני



על פי האישום, אבוטבול ובני משפחתו פעלו לביסוס שליטתם בעסקים שונים באזור השרון. כאשר השתחרר אות עבריין שנרצח ממאסר, הוא חזר אל האזור, ואל העיר נתניה מתוך ניסיון להכניס דריסת רגל בעסקי העולם התחתון בנתניה. בעקבות המעשים, נהיה מתח גדול בין אבוטבול לנעדר, שהוביל את אבוטבול להתקרב אליו, על מנת לשמור על יחסים מחשש כי יתפוס את מקומו. הוא בילה איתו רבות, קנה לו בגדים והפך להיות קרוב אליו.



כמו כן, על פי החשד, אמר אבוטבול לעד המדינה כי רצח ועקר את עיניו של העבריין הבכיר במהלך האירוע. לאחר מכן ניסה לשכנע את עד המדינה כי יעזור לו לשכנע את הסביבה שהוא חי, אך האחרון סירב. בתגובה לכך ניסה אבוטבול לחסל את עד המדינה על ידי מלכוד מכוניתו, דבר אשר גרם לו להיפצע באורח קשה.