תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו נעצר אתמול בחשד כי ביצע תקיפה מינית בקשישה בשכונה בדרום העיר ובית המשפט האריך היום (שלישי) את מעצרו ביומיים. מהמשטרה נמסר כי אמש התקבל דיווח מקשישה בשנות ה-70 לחייה שטענה כי פתחה את ביתה לאדם שדפק על הדלת, ותוך כדי שיחה עמו תקף אותה, הפיל אותה לרצפה וביצע בה מעשה מגונה כאשר היא מנסה לזעוק לעזרה.
לאחר התנגדות וצעקות מצדה של הקשישה, החשוד נמלט והיא הזעיקה את השוטרים. עם הגעתם ביצעו השוטרים סריקות במקביל לגביית עדויות בשטח, ותוך זמן קצר אותר התוקף שהובא לחקירה בתחנה. עוד נמסר מהמשטרה כי תשומת לב וערנות תושבים לצד דיווח מיידי של האישה הביאו לתפיסתו של החשוד.

סב ביצע בנכדותיו מעשים מגונים


לפני כשלושה חודשים הוגש כתב אישום נגד תושב השפלה בן 70, בגין תקיפה מינית במשך שנים של שתי נכדותיו, כיום בנות 19 ו-9. בכתב האישום מייחסת התביעה לסב שורה של עבירות מין חמורות ופגיעה על ידי בן משמורת. הסב נעצר בעקבות מידע לפיו הסב מנצל את האמון שנתנו בו בני המשפחה וזאת כדי לבצע עבירות מין בשתי נכדותיו, בנותיה של בתו.
 
בעקבות המידע נגבו על ידי חוקרת ילדים וחוקרת נוער עדויות מהנכדות, מהן עלה החשד לפיו במסגרת ביקורים אצל הסב וכן בבילויים משותפים הוא נהג לבצע בהן עבירות מין ולרמוס את כבודן.