חשד לתאונת פגע וברח: הולך רגל בן 50 נהרג אמש מפגיעת רכב סמוך למלון "יו סוויטס" באילת. צוותי הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. מחקירת המשטרה ביום (שישי) עולה כי רכב פרטי שנסע מדרום לצפון על "דרך מצרים" סטה ממסלולו, עלה על המדרכה, פגע בהולך רגל והרג אותו. ההרוג הוא אזרח רוסי שככל הנראה עובד באחד המלונות בעיר.



בזירת התאונה סמוך לרכב הפוגע נמצא אדם אחד החשוד כי היה ברכב בזמן התאונה שטען שלא נהג ברכב. במשטרה מבהירים כי בשלב זה קיים חשד שמהמקום נמלטו נוספים וביניהם הנהג הפוגע. עוד חושדים במשטרה כי בתאונה מעורבים תיירים שנעלמו מהזירה. צוות בוחני תנועה וחוקרי זירה של משטרת ישראל ממשיכים גם הבוקר בחקירת נסיבות התאונה.



מדובר בתאונת פגע וברח שנייה המתרחשת השבוע, כשבליל חג השבועות נהרגה נדא איבדאח בת ה-16 בעת שעברה במעבר חצייה. בהארכת מעצרו של הנהג הפוגע אמר אתמול עורך דינו אולג פרגין: "מדובר באדם מבוגר שסובל מבעיות בריאותיות. החשוד משתף פעולה עם החוקרים וטוען כי לא נהג ברכב". החשוד דבק בגרסתו כי לא נהג ברכב וכי רכבו נגנב, אלא שלא ברור בשלב זה מדוע לא דיווח מיד למשטרה על גניבת הרכב שלטענתו בוצעה. כמו כן החשוד, שלו היסטוריה של עבירות תנועה קלות בלבד, טוען כי שמע על התאונה מספר שעות לאחר שאירעה.



מוקדם יותר אתמול רוכב אופנוע בן 25 נהרג כשטרקטור פגע בו בכביש 5, סמוך למחלף תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום התאונה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון כשהוא במצב אנוש תוך מאמצי החייאה. למרות מאמצי הרופאים בבית החולים, הם נאלצו לקבוע את מותו.



תאונת דרכים בכביש 5. צילום: עידו דב
תאונת דרכים בכביש 5. צילום: עידו דב