המשטרה עצרה היום (שישי) ארבעה חשודים במעורבות בתאונת פגע וברח שאירעה אמש באילת בה נהרג הולך רגל בן 50, בעת שעמד על מדרכה, שניים מהם ככל הנראה נהגו ברכב, ואדם נוסף ששכר אותו ולא שהה בו בזמן התאונה. בשעות הבוקר, לאחר שכוח משטרה בשילוב לוחמי משמר הגבול החל לסגור על החשודים, הם נתפסו בתוך מונית בדרכם לצאת מהעיר. מהמשטרה נמסר "בוצעו פעולות חקירה מהירות שנעשו בזירה בשילוב אמצעים טכנולוגיים וכלל כוחות המשטרה שהשתתפו במעצרם הביאו ללכידת החשודים תוך פחות מ-12 שעות מהאירוע. אילו החשודים היו נמלטים מאילת היה קושי רב להביאם לחקירה". מהחקירה עולה שהרכב הושכר בירושלים.



הולך הרגל שנהרג אתמול בערב מפגיעת רכב סמוך למלון "יו סוויטס" באילת, הוא אזרח רוסי העובד בעיר. מחקירת המשטרה עולה כי רכב פרטי שנסע מדרום לצפון על "דרך מצרים" סטה ממסלולו, עלה על המדרכה, פגע בהולך רגל והרג אותו. כוחות הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. צוות בוחני תנועה וחוקרי זירה של משטרת ישראל המשיכו גם הבוקר בחקירת נסיבות התאונה וכן נפתח מצוד אחר החשודים. בשעות הצהריים, כאמור נתפסו שני החשודים שככל הנראה נמלטו מהזירה.



זירת התאונה באילת. לפי החשד שניים פגעו באזרח רוסי ונמלטו. צילום: דוברות המשטרה
זירת התאונה באילת. לפי החשד שניים פגעו באזרח רוסי ונמלטו. צילום: דוברות המשטרה



מדובר בתאונת פגע וברח שנייה המתרחשת השבוע, כשבליל חג השבועות נהרגה נדא איבדאח בת ה-16 בעת שעברה במעבר חצייה. בהארכת מעצרו של הנהג הפוגע אמר אתמול עורך דינו אולג פרגין: "מדובר באדם מבוגר שסובל מבעיות בריאותיות. החשוד משתף פעולה עם החוקרים וטוען כי לא נהג ברכב". החשוד דבק בגרסתו כי לא נהג ברכב וכי רכבו נגנב, אלא שלא ברור בשלב זה מדוע לא דיווח מיד למשטרה על גניבת הרכב שלטענתו בוצעה. כמו כן החשוד, שלו היסטוריה של עבירות תנועה קלות בלבד, טוען כי שמע על התאונה מספר שעות לאחר שאירעה.



מוקדם יותר אתמול רוכב אופנוע בן 25 נהרג כשטרקטור פגע בו בכביש 5, סמוך למחלף תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום התאונה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון כשהוא במצב אנוש תוך מאמצי החייאה. למרות מאמצי הרופאים בבית החולים, הם נאלצו לקבוע את מותו.