הטלטלה ב"ישראל היום" נמשכת. העיתונאי הוותיק דן מרגלית, פרשנו הבכיר של העיתון, הודיע היום (שלישי) כי פוטר על ידי העורך החדש של העיתון, בועז ביסמוט. מרגלית כתב בטוויטר כי "פרנסתי נפלה על הגנת חופש הדיבור. בועז ביסמוט שטס עתה עם ביבי פיטר אותי מ'ישראל היום'. זה לא כלכלי כי לא הציע להפחית משכרי. אני גא וגם עצוב".


בחודשים האחרונים החל מרגלית לכתוב בטוויטר ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהעיתון נחשב למי שמגן עליו. במקביל, חל פיחות במעמדו של מרגלית בעיתון, וטוריו הוזזו מהעמודים הראשונים של העיתון לעמודים פנימיים יותר, אם כי מאמרו ביום שישי נשאר בעמודים הראשונים של המוסף הפוליטי.

מרגלית החל את דרכו בישראל היום ב-2007, שם החל את דרכו עם טור יומי קבוע. אחד מהסיפורים הגדולים ביותר של מרגלית במהלך השנים, היה קשור לקשריו עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שהפך מחברו הקרוב לאויבו המושבע. עם השנים, נחלש כוחו בעיתון, דבר עליו דיבר במהלך השנים האחרונות, ולא הסתיר את מערכת היחסים המתוחה בין הצדדים. במהלך שנותיו של עמוס רגב החזיק בתפקידו, אך כעת פוטר על ידי עורך העיתון החדש, בועז ביסמוט.



ביסמוט, שנכנס לתפקידו לפני קצת יותר מחודש, החליף בתפקיד את עמוס רגב, שערך את העיתון מיום הקמתו. ההחלטה נפלה בתום ישיבה לילית, שבסופה הודיע העיתון על עזיבתו של רגב. לאחר הישיבה, רגב יצא לכתבים והודיע להם כי הוא מסיים את תפקידו.