איומים הדדיים בתיק האונס הקבוצתי בהרצליה: אמה של המתלוננת באונס בהרצליה הגישה היום (שלישי) תלונה למשטרת מרחב ירקון, לפיה אוימה על ידי החשוד המרכזי באונס בתה שלטענתה אמר לה שיגרום לה ולמשפחתה נזק וסבל וצער. החשוד עוכב לחקירה במרחב ירקון ובמהלך חקירתו מסר לחוקרים כי בעת שהלך ברחוב באותה שכונה בה מתגוררות שתי המשפחות, פנו אליו הוריה של המתלוננת ואחיה ואיימו עליו שישרפו אותו ועוד קודם ישברו את רגליו ועצמותיו. בעקבות הדברים עוכבו לחקירה כגם הוריה ואחיה של המתלוננת ובסיומה שוחררו לביתם בתנאים מגבילים, כמו גם החשוד. החקירה נמשכת.
התיק הרגיש עורר עניין רב וחילוקי דעות. כזכור, במהלך חג פסח עצרה המשטרה שלושה צעירים, האחד בן 22 מהרצליה, ושניים נוספים, בני 20 מהדרום בחשד שהיו מעורבים באונס קבוצתי של נערה בהרצליה. על פי החשד הכירה הנאנסת את אחד החשודים, תושב הרצליה, ובהסכמה הגיעה עמו לביתו. אלא, שלאחר זמן קצר הבחינה כי הם לא לבד וכי בבית המתינו להם גם שניים מחבריו, תושבי הדרום, אשר אנסו אותה בזה אחר זה במשך שעות ארוכות, חרף התנגדותה. בתחילה סירבה הצעירה להתלונן, אולם לאחר שהשוטרים הבהירו לה כי מתנהלת חקירה היא הסכימה להגיש תלונה ושטחה בפני החוקרים את שעבר עליה.
בעוד שבמשטרה מאמינים שיש מקום להגיש כתב אישום נגד החשודים במעשה, בפרקליטות חוששים שסיכויי ההרשעה בתיק נמוכים בשל חורים בגרסת המתלוננת ובשל סירובה של המתלוננת להתעמת עם החשודים, בשל מצבה הנפשי. אתמול חשף ערוץ 10 את עדויותיהם של המתלוננת ושל החשוד המרכזי בפרשה הסבוכה.

בתחילה שאלו במשטרה את המתלוננת איך היא הכירה את החשוד והיא ענתה כי היא הכירה את החשוד בשכונתה. "הכרנו בשכונה", היא סיפרה. "הוא החמיא לי, אמר שאני יפה ומושכת. הוא דיבר אליי מילים מאוד יפות. עלינו אליו ושכבנו, שנינו רצינו והוא היה מאוד לא אלים". בשלב זה הגרסה של החשוד המרכזי עדיין דומה. והוא אומר כי אחרי שהשניים שכבו "כל אחד הלך לביתו".
המתלוננת המשיכה וסיפרה: "אחרי המפגש הראשון, היה דיבור שאבוא שוב. התייעצתי עם חברה ובסוף באתי אליו. כשהכתבתי איתו, נפלט לו משהו שגרם לי לחשוב שאולי יש עוד חברים איתו, דאגתי להבהיר לו שאין מצב שאני נמצאת איתם והוא אמר לי לא לדאוג, רק הוא ולא הם. 'אני ביטלתי אותם הוא אמר". בשלב זה הגרסאות של הצדדים הפכו שונות מאוד. "למחרת היא רצתה לבוא שוב - אמרתי לה כשהיא הייתה בדרך אליי ששני חברים שלי קפצו אליי בהפתעה. היא קצת התאכזבה אבל בסוף באה מרצונה החופשי".