רביב דרוקר, העיתונאי שביצע תחקירים מעוררי הדים על החינמון "ישראל היום", התייחס היום (שלישי) בתכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM לפיטוריו של העיתונאי הבכיר דן מרגלית מהעיתון. "עיתונאי בסדר גודל כזה לא היה צריך להשתתף בחרפה שחלה בישראל היום בשלוש השנים האחרונות. הוא ניסה להציל חלק מכבודו העיתונאי, ושילם את המחיר", אמר דרוקר. 

"אתה אומר לעצמך, כמה שנים אני אשים את המצפון בצד, אקבל את הכסף ואבטא את עמדתי בכלי תקשורת אחרים. בסוף אתה גם מאבד את הכבוד שלך וגם את הכסף. מרגלית הוא עיתונאי טוב אבל במשך שנים ארוכות הוא בחר להיות שם, לא לראות כלום", המשיך דרוקר.

דרוקר התייחס לעורך "ישראל היום" החדש, בעז ביסמוט, ואמר: "בא עורך לישראל היום, לכאורה עורך מכובד, ומפטר בן אדם סתם ללא סיבה, כיוון שהוא כותב נגד נתניהו".

כזכור, מרגלית פוטר היום מ"ישראל היום". "אלו פיטורין שגורמים לי לגאווה", טען העיתונאי. לדבריו, הסיבה לכך טמונה בכך ש"מדובר במאבק שהינו חלק מחופש הביטוי. זהו מאבק על הדמוקרטיה". לטענתו, "אני חושב שעמוס רגב לא אהב את מה שכתבתי. קראו לי עלה תאנה ואני לא התנגדתי לרעיון הזה". מרגלית כתב בטוויטר כי "פרנסתי נפלה על הגנת חופש הדיבור. בועז ביסמוט שטס עתה עם ביבי פיטר אותי מ'ישראל היום'. זה לא כלכלי כי לא הציע להפחית משכרי. אני גא וגם עצוב".