האם הפתרון למצוקת הדיור נמצא דווקא באזור יהודה ושומרון? אם תשאלו את עו"ד יורם שפטל, סביר להניח שהעניין כבר היה אמור לצאת לפועל. בפתיחת תוכניתו ב-103FM, דיבר עורך הדין על הסיטואציה בה ניתן יהיה להפחית את המחירים על ידי בנייה מאסיבית באריאל. כדרכו, תקף שפטל את ההתנהלות השלטונית בנושא בעבר, את השמאל וגם את משטרו של אובמה.



"השבוע שמחתי לקרוא, שלאדם חשוב וקובע במדינה נפל האסימון עליו אני מדבר שנים על גבי שנים בהופעות שלי בתקשורת, בהקשר למשבר הדיור והדרכים לפתרונו מאידך. עד שלא יבנו 100 אלף דירות בשנה, הביקוש יעלה על ההיצע והמחירים יעלו. מחירי הדירות יעלו נטו בכל מיני תרגילים שלא יכולים להחזיק מים. 
"המקום הקלאסי כדי לפתור את מצוקת הקרקעות וגם להציע מחירים זולים יחסית במרכז הנוכחי של בנייה, זה להפוך את השומרון ואת העיר אריאל, בירת השומרון, לעיר שמספר היהודים שמתגוררים בה יעשה אותה ראויה לבירת השומרון. יש שם פחות מ-20 אלף יהודים. בירה צריכה להיות עם 200-250 אלף איש. שר השיכון רוצה לקדם תוכנית של בניית 70 אלף דירות בגוש אריאל, במערב השומרון, דירה של ארבעה חדרים ב-1.2 מיליון ש"ח, שזה מחיר זול יחסי, והוא רוצה לקדם תוכנית כזאת, שבסך הכל תיישב במערב השומרון 320 אלף יהודים. בכך נגיע עם בנייה במקומות אחרים למיליון יהודים ביהודה ושומרון.



אגב, אלו הם הגושים, ולכן לשמאל לא צריכה להיות בעיה עם העניין הזה. כבר הבוקר שמעתי התעמולן האפס הפרשני, זה שהסביר לנו חודשים על גבי חודשים איך הרצוג הולך להיות ראש ממשלה, ונתניהו ספק אם יהיה ראש האופוזיציה, אותו אדון קרקובסקי, מיד מנסה לסכסך בין כחלון לגלנט, והאם זה בסדר שגלנט לא יידע את כחלון על התוכנית, ואולי ההתנהלות הזאת תעביר אותו לליכוד.

אנחנו שוב חושפים את הפרצוף הבוגדני של השמאל הישראלי. כשהשמאל הישראלי אומר שהוא בעד גושי ההתנגדות, הם בדיוק כמו אבו אדולף מאזן. כמו שאבו מאזן רוצה את יהודה ושומרון נקייה מיהודים. איך יכול להיות שהשמאל הישראלי מתנגד? כמובן, תחת שלטונו של אובמה, המדיניות היתה שאסור לבנות, אבל לא רק שבנו בתקופת אובמה, אלא שהאוכלוסיה בתקופה הזאת גדלה מ-290 אלף ל-450 אלף. כמובן שבתקשורת יש תמיכה מלאה למדיניות של אובמה, והיה רצון בלתי נלאה שהגברת קלינטון המושחתת מכף רגל ועד ראש תחליף אותו, והגינויים על ישראל ימשיכו, וכאשר באים עם תוכנית שגם אמורה לסייע לפתרון בעיית הדיור, ובמיוחד למערב השומרון, בלב ליבו של גוש ההתיישבות אריאל, אנחנו רואים את הפרצוף של השמאל, שמיד מתחיל במסע כדי לטרפד את התוכנית הזאת. אנחנו צריכים להפנים את כל העובדות האלו, כאשר בעוד למעלה משנתיים נלך לבחירות.