חשד לתג מחיר: דיווח אודות ניקוב צמיגיהם של תשעה כלי רכב שחנו בבית צפאפא שבמזרח ירושלים התקבל במהלך הלילה (שישי) במשטרת המחוז. בנוסף, על קיר סמוך רוססה כתובת בעברית באמצעות ספריי צבע - 'תג מחיר', 'כהנא צדק'. המשטרה פתחה בחקירה ולמקום זומנו חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי שאספו ממצאים.

תג מחיר בבית צפאפא. צילום: דוברות המשטרה

 
בחודש שעבר אירע מקרה דומה בשומרון, יום אחרי ההפגנה האלימה בכפר חווארה שהסתיימה במותו של מיידה אבנים פלסטיני מירי מתנחל. כוחות המשטרה דיווחו כי טרקטור הוצת וכתובות עליהן כתוב "נקמה" ומצויירים מגני דוד בכפר בורין הסמוך לחווארה. במשטרה ציינו כי בשל הקרבה הגאוגרפית בין שני הכפרים וסמיכות הזמנים בין ההפגנה לבין תג המחיר , נבדק קשר בין האירועים.
כזכור, יום לפני כן, במהלך הפגנה אלימה בכפר חווארה, דרומית לשכם, שבה מאות פלסטינים יידו אבנים לעבר רכב של מתנחלים שעבר במקום, יצא הנהג מהרכב ופתח באש לעבר המפגינים. כתוצאה מהירי נהרג אחד מהמתפרעים ואחר נפצע. חקירת ההפגנה עברה לידי מחוז ש"י של המשטרה במטרה לאתר את מפירי הסדר. כמו כך ביקשו במשטרה לציין כי המתנחל שפתח באש נקרא לתת עדות במשטרה על האירוע אך לא נחקר מכיוון שאינו חשוד בדבר.