לראשונה מזה חצי שנה מאז החלו ההפגנות בפתח תקווה כנגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בקריאה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לפרשיות השחיתות בהן הוא נחקר, ובעוד שלמקום הגיעו גם הערב (שבת) כ-250 מפגינים, התמקמו הפעם מעברו השני של הכביש גם 30 מתושבי השכונה, כאשר הם נושאים שלטים בנוסח "צאו לנו מהשכונה עזבו אותנו במנוחה". כמו כן, הוגשה תלונה למשטרה מצד תושבי השכונה כנגד המפגינים.
 
שוטרים חצצו בין המפגינים לתושבי השכונה על מנת למנוע התפרעויות מצד שני הצדדים שביניהם נרשמו מספר חילופי דברים. בין המפגינים שהגיעו, נמצא גם מורה לאזרחות בשם יפתח שילון שפנה למפגינים ואמר: "אני מורה לאזרחות בישראל אני רואה את התלמידים שלי, אני לא יודע איך להסתכל להם בעיניים, בספרי האזרחות כתובים דברים אחרים ואילו המציאות שונה בתכלית. סעיפי האזרחות הם לתיאוריה בלבד, אני לא מבין למה אני רואה בהפגנה פה בגילאים מבוגרים, צריך להוציא את הילדים הצעירים מהבית מהבית ולהביא אותם. אני הגעתי לכאן עם שתי הבנות שלי כדי לחזק את המפגינים. 
 
המורה יפתח שילוני בהפגנה בפתח תקווה. צילום: אלון חכמון


חבר הכנסת יואל חסון שהגיע להפגין אמר: "לפני מספר שבועות היה ניסיון מערכתי לסתום לאנשים האלה את הפה ולהבריח אותם מפה, והנה היום, אנחנו עומדים עם מאות שיהפכו לאלפי מפגינים שלא מוותרים על ישראל נקייה משחיתות.

חסון הוסיף: "אני שמח שהנוכחות שלנו חברי הכנסת היא זו שמנעה את פיזור ההפגנה ואולי חיפוש בין המעורבים. הפגנה לא חוקית היא מול ביתו של מנדלבליט אנחנו נמצאים כאן בקניון ומבחינתי ההפגנה כאן במיקום הזה היא חוקית".