חודשיים לאחר שהוגש צו פירוק זמני לרשת הבגרות, פסיכומטרי ושפות היי קיו, היום (ראשון) הוצא לרשת צו פירוק קבוע לחברה ואישור תשלום משכורות לתקופה טרם הפירוק, על ידי נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין. לפי הצו, עו"ד רייכבך סגל ממשרד איתן מהולל שדות, שמונתה למפרקת הזמנית, תמשיך לשמש בתפקיד ותהיה מנהלת מיוחדת, "המוסמכת למלא ולחתום על כל מסמך הדרוש למיצוי זכויות העובדים בגין עבודתם בחברה". בנוסף, עליה  להגיש דוח בנושא עד תחילת חודש ספטמבר.



עו"ד חיות גרינברג, באת כוחם של העובדים, התייחסה למתן צו הפירוק הקבוע ואמרה כי "מדובר ברשת ותיקה בעלת מוניטין של 20 שנה. ערב חג הפסח נתבשרו העובדים, כי לא יקבלו את שכרם ומקור פרנסתם צפוי להיגדע. הזדרזנו והגשנו בקשה למינוי מפרקת זמנית, אשר פעלה במהרה ואכן, פעילות החברה נרכשה על ידי חברה בינלאומית אשר ממשיכה להעסיק את עובדי החברה". עוד אמרה עו"ד גרינברג כי "עם מתן צו הפירוק היום נוכל לדאוג לתשלום חובות העבר של החברה לעובדיה ויחסית למקרים אחרים אפשר בהחלט לברך על תוצאה יוצאת מן הכלל בתיק הזה".



כזכור, עתיד הרשת שקיימת כבר 34 שנים היה בסכנה לאחר שעובדיה הגישו בקשה למפרק זמני ולפירוק החברה. אך לאחר שהוגש צו הפירוק הזמני, חברת גלובל יוניברסיטי סיסטם, רשת בינלאומית של מוסדות להשכלה גבוהה, הודיעה כי תרכוש את היי קיו ב-3.3 מיליון שקל. מדובר ברשת בינלאומית של מוסדות להשכלה גבוהה, המספקת מגוון רחב של תוכניות, כולל תוכניות לתואר ראשון, תוכניות לתואר שני, הכשרה מקצועית, הדרכה בשפה האנגלית ועוד.