בעקבות פרסום 'חדשות 2' אמש, בו נחשף כי אחיות המחלקה ההמטו-אונקולוגית בבית החולים 'הדסה' חוששות למצבם של המטופלים במחלקה לאחר התפטרות הרופאים המומחים, שוחח מנהל בית החולים הדסה, הפרופסור זאב רוטשטיין עם ניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM והגיב על הדברים: "אני אמרתי בעבר שמי שמאיים עליי אני יורה בו. במקרה של ההמטו-אונקולוגית החלטתי לא לעשות כן".





"זה מזעזע לשמוע את דברי האחיות", אמר רוטשטיין, "נפגשנו איתן בחמישי שעבר ושאלנו איפה התקלות. האחיות העלו טענות נכונות שנבדקו וטופלו. חלק מהטענות של האחיות צודקות אך חלק מאד לא צודקות. כנראה שהן נאמרו עבור מיקרופון פתוח בכוונה. רופא שעובד בתל השומר, נחשב אליל ומגיע למחלקה הוא רופא שאינו יודע מה הוא עושה? הטענות של האחיות נבעו בעיקר משלושת הימים הראשונים כשהדברים אינם עבדו באופן חלק. הסיפור שפורסם הוא נקודתי לימים ההם. הרופאים שנמצאים היום במחלקה הם השמנה והסלתה. הדברים שנאמרו אינם אמת ונאמרו למיקרופון כדי לייצר רעש".



עוד הוסיף הפרופסור: "שישה רופאים מומחים עזבו לפני שבוע את הילדים כאילו לא אכפת להם מהם והלכו כגוף אחד אחרי המנהיג שלהם. המאמצים שלי נמשכו במקביל לנסות להשאיר אותם בבית החולים. עשרה ימים אחרי הפרישה שלהם, אני קורא להם שוב לחזור חזרה. אני שומר להם מקום. עשיתי את כל מה שיכולתי להשאיר אותם במחלקה".



"זהו צוות מאד מגובש, לטוב ולרע, שהולך אחר המנהיג שלו", הוסיף מנהל בית החולים. "הם משוכנעים גם היום שתפתח מחלקה בשערי צדק. כל אוהל המחאה שלהם הוא לא נגדי אלא נגד ממשלת ישראל. אני לא במוקד הבעיה. היה פה במחלקה צוות טוב מאד שביקש להביא למחלקה רופאים נוספים, כעת יש במחלקה רופאים נוספים ואני קורא לצוות לחזור לתפקידו".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן