יממה לאחר הטרגדיה הכפולה באילת, בה נמצאו גופות שני בני הזוג הצעירים ברוך אינדיג ואודליה בכר בחדרם במלון הרודס היוקרתי, במשטרה עדיין מנסים היום (שני) להבין מה אירע במקום. בחדרם נשאר מכתב התאבדות ולאורך רוב הדרך המשטרה חשדה כי מדובר בהתאבדות כפולה, אך יחד עם זאת, כל כיווני החקירה נבדקים ונבדק גם חשד כי מדובר ברצח ובהתאבדות. הגופות נשלחו אמש לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר ולאחריה יהיה ניתן לקבוע סופית את סיבת המוות.



רק בסוף השבוע האחרון, יומיים בלבד לפני שנמצאו גופותיהם, שינו השניים בפייסבוק את הסטטוס הזוגי שלהם והגדירו עצמם "במערכת יחסים". בנוסף לכך, שינו את תמונות הפרופיל שלהם ברשת החברתית לתמונה זוגית זהה.




שינו סטטוס זוגי בסוף השבוע האחרון. צילום: פייסבוק
שינו סטטוס זוגי בסוף השבוע האחרון. צילום: פייסבוק






אינדיג, חרדי לשעבר ששירת בגל"צ, כתב לפני קרוב לשנה פוסט חושפני בפייסבוק בו סיפר על הטרדות מיניות שחווה בתור ילד במגזר החרדי. "הרסת לי את החיים. הפכת אותי למתוסבך רגשית, מינית, חברתית ודתית", כתב והאשים את האיש שהטריד אותו.



"אני יודע שאתה לעולם לא תקרא את זה. אתה חי את חייך השלווים בעיר חרדית אחרת. עברת לשם אחרי מה שעשית כי זה כל מה שהרבנים והמשטרה חשבו לנכון שמגיע לך. שמעתי גם שאשתך חתומה עליך, מגניב. בן כמה אתה היום? לפני בערך 17 שנה היית בן שלושים ומשהו אז אניח שבאזור החמישים. אתה בטח לא זוכר אותי, נכון? פגעת בהרבה ילדים - איך תזכור רק אחד פיצי. אני הייתי הילד הבלונדיני ההוא עם הפאות שבכוח ניסה לסדר אותן מאחורי האוזניים. הילד מהספסל החמישי. אהבת מאוד לגעת בי כשאני שוכב על הברכיים שלך. נזכרת נכון? עוד לא? נו מה יהיה.. לא נעים לי ככה להיכנס לפרטים! טוב לא משנה, בכל אופן קוראים לי ברוך", כתב.



"אתה יודע שכבר כתבתי עליך כאן? ממש לא מזמן, לפני חצי שנה בערך, כתבתי עליך אחרי שהיה בי מספיק אומץ לחשוף את זה ברבים. אבל מה זה נתן? בערך וחצי כלום. כמה עשרות אנשים קראו את זה, זרקו כמה מילות גנאי לגביך והמשיכו הלאה. אבל אני? אני כמעט כל יום קורא את הפוסט ההוא שוב ושוב, מנסה להבין. מנסה להבין אותך, מנסה להבין איך יכולת. רק מנסה, לא מצליח", הוסיף.




"אתה יודע שאחד הילדים ברח מהדת ומהבית וחי כיום איפשהו מחוץ ליבשת? כל יום הוא מעלה תמונות לפייסבוק עם בחורה אחרת אז אני יודע. ושילד אחר הפך לגנב? ועוד אחד חי בירושלים עם בן אחר? זה ממש אסור מהתורה מה שהם עושים שם, אני בטוח. אני גם בטוח שכל זה עליך ורק עליך! ואני? ההוא שמתוסבך רגשית, מינית, דתית, חברתית? כן זה אני. אף פעם לא חשבתי שזה בגללך. כאילו מה כבר יכול היה להזיק מה שעשית לי בעזרת נשים.. אבל מסתבר שממש טעיתי. ולא רק אני.. כולם.. כל מבוגר אחראי שידע מהפרשה הזאת ולא טרח לדבר עם הילדים, לבדוק איתם, לשלוח אותם לטיפול! לטיפול! אבל בסדר. ידוע שבמגזר החרדי לא מדברים על זה, לא מטפלים בזה, לא נפגשים בזה ברחוב אלא קוברים וטומנים זאת עמוק באדמה. והילדים? האל הכל יכול הוא זה שיעזור".



"ואתה יודע מה הכי כואב? שאחרי מה שעשיתי בגללך בשנה האחרונה, לאנשים ממש קשה להזדהות איתי, כי אני סוג של פושע. חברים הכי טובים שלי נטשו אותי. חלקם כי באמת פגעתי בהם. חלקם לא. אז נשארנו רק אתה ואני מתחת לשמיכה, רבים וצועקים אחד על השני. אז תן לי לצעוק לך את זה חזק לכרית, אתה הרסת לי את החיים. לי ולעוד הרבה ילדים שפגעת בהם. לי ולעוד הרבה אנשים שאני ועוד כמה ילדים פגענו בהם. אתה יושב בכס חוד הפירמידה של תעשיית רוע ומעשים רעים! אתה בעשר אצבעות (תרתי משמע) כיבית לנצח את מי שיכלתי להיות - ובו זמנית הדלקת את מי שאני היום".