קשיים בחקירת הטרגדיה הכפולה באילת: משפחות שני הצעירים, ברוך אינדיג ואודליה בכר, מתנגדות לנתיחת גופותיהם ועתרו על כך היום (שני) לבג"ץ. אי נתיחת הגופות עלול להקשות משמעותית על חקירת המשטרה ואף להשאיר את המקרה כתעלומה בלתי פתירה. במשטרה עדיין מנסים להבין מה אירע אתמול בחדר המלון היוקרתי הרודס, כשגופות השניים נמצאו במקום. בחדרם נשאר מכתב התאבדות ולאורך רוב הדרך המשטרה חשדה כי מדובר בהתאבדות כפולה.



יחד עם זאת, הדגישה המשטרה כל כיווני החקירה נבדקים ונבדק גם חשד כי מדובר ברצח ובהתאבדות. הגופות נשלחו אמש לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר שלאחריה יהיה ניתן לקבוע סופית את סיבת המוות, אך כאמור, כעת מתגלים קשיים ומאבק סביב הנושא.



המשטרה ביקשה לנתח את הגופות על מנת לברר את נסיבות המוות ולקבוע האם היה פער בזמן המוות בין השניים. בעקבות בקשת המשפחות, בית המשפט אישר נתיחה חלקית של הגופות, לכך המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע ובית המשפט נעתר לבקשה. בינתיים, גופות הצעירים נמצאות בידי המשטרה, ובג"ץ כאמור, צפוי להכריע מחר בסוגיה.



רק בסוף השבוע האחרון, יומיים בלבד לפני שנמצאו גופותיהם, שינו השניים בפייסבוק את הסטטוס הזוגי שלהם והגדירו עצמם "במערכת יחסים". בנוסף לכך, שינו את תמונות הפרופיל שלהם ברשת החברתית לתמונה זוגית זהה.



שינו סטטוס זוגי בסוף השבוע האחרון. צילום: פייסבוק
שינו סטטוס זוגי בסוף השבוע האחרון. צילום: פייסבוק



אינדיג, חרדי לשעבר ששירת בגל"צ, כתב לפני קרוב לשנה פוסט חושפני בפייסבוק בו סיפר על הטרדות מיניות שחווה בתור ילד במגזר החרדי. "הרסת לי את החיים. הפכת אותי למתוסבך רגשית, מינית, חברתית ודתית", כתב והאשים את האיש שהטריד אותו.



"אני יודע שאתה לעולם לא תקרא את זה. אתה חי את חייך השלווים בעיר חרדית אחרת. עברת לשם אחרי מה שעשית כי זה כל מה שהרבנים והמשטרה חשבו לנכון שמגיע לך. שמעתי גם שאשתך חתומה עליך, מגניב. בן כמה אתה היום? לפני בערך 17 שנה היית בן שלושים ומשהו אז אניח שבאזור החמישים. אתה בטח לא זוכר אותי, נכון? פגעת בהרבה ילדים - איך תזכור רק אחד פיצי. אני הייתי הילד הבלונדיני ההוא עם הפאות שבכוח ניסה לסדר אותן מאחורי האוזניים. הילד מהספסל החמישי. אהבת מאוד לגעת בי כשאני שוכב על הברכיים שלך. נזכרת נכון? עוד לא? נו מה יהיה.. לא נעים לי ככה להיכנס לפרטים! טוב לא משנה, בכל אופן קוראים לי ברוך", כתב.



"הרסת לי את החיים, הפכת אותי למתוסבך רגשית, מינית, דתית, חברתית", הוסיף.