פרשת המוות הכפול בבית המלון באילת: בדיקות המשטרה שללו מעורבות של אדם שלישי במותם של אודליה בכר וברוך אינדיג, שגופותיהם נמצאו בבית המלון הרודס באילת ביום ראשון. בעקבות כך החליטו היום (שלישי) במשטרה שלא לבצע נתיחה שלאחר המוות ולשחרר את הגופות לקבורה, שככל הנראה תתקיים עוד היום. 



מן המשטרה נמסר כי "בתום בדיקות ששללו כמעט באופן מוחלט התערבות פלילית של אדם אחר במותם של הזוג הוחלט שלא לבצע נתיחה שלאחר המוות.

משטרת ישראל ביצעה את מרבית החקירות והבדיקות הנחוצות לצורך החלטה על נחיצות הנתיחה עוד בטרם חלפו 24 שעות להחלטת עיכוב ביצוע הנתיחה בבית משפט העליון והורינו על שחרור הגופות, על מנת לאפשר למשפחות להביאן לקבורה".

כזכור, השאלה האם תיערך נתיחה שלאחר המוות הגיעה לפתחו של בית המשפט, לאחר שמשפחותיהם של השניים התנגדו לקיום הנתיחה. בית המשפט העליון קבע כי לא תתקיים נתיחה ונתן למשטרה 24 שעות להשלים את החקירה. 

בתחילה חשדה המשטרה כי אינדיג ובכר ביצעו התאבדות משותפת. לאחר מכן עלתה הסברה שאינדיג רצח את זוגתו ולאחר מכן נטל את חייו, לאחר שעל פי בדיקות שערכו החוקרים עולה כי מותה של בכר נקבע קודם מותו של אינדיג, מה שהעלה את החשד לפיו מדובר לכאורה ברצח והתאבדות.