במפעל הפיס רגילים לחכות במשך שבועות ולעיתים חודשים לזוכים בפרסים בלוטו. לפעמים זה מפני שאותו אדם שכח את הטופס, או שמא חושש או פשוט לא מאמין שמזלו שפר עליו עד כדי כך. אמנם הפעם לא מדובר בזכיה הגדולה, אבל אין ספק שכל אחד היה חותם גם על זכיה בסכומים כאלה בפרס השני. 



היום, בשעות הבוקר (שלישי) הגיעו לבית מפעל הפיס זוג מאזור השרון בשנות ה-60 לחייהם, שחיכו במשך מספר שבועות, ולאחר שספרו שבעה שבועות מהרגע שגילו כי זכו בפרס, החליטו לגשת ולממש את הזכיה.  הזוג החליט לנסות את מזלם בהגרלה שהתקיימה ב-27.4.2017 ומילאו יחד טופס לוטומטי דאבל על סך 64 ש"ח.



השניים סיפרו על הרגע שבו זכו בפרס: "זה הרגיש כמו חלום. לקחנו זמן ממושך לעצמנו על מנת שנוכל לעכל את הזכייה. אמנם זכייה בחמישה מיליון שקלים נחשבת לזכייה בסכום יחסית קטן בלוטו, אך עבורנו הוא משמעותי מאוד". כשנשאלו השניים מה הם מתכוונים לעשות עם הכסף, ענו כי יעזרו לילדיהם לשפר את איכות חייהם. הגבר שאל: "בגיל 60 אפשר ללמוד לגלוש סקי? זה החלום האמיתי שלנו עוד כשהיינו צעירים ומאז חלפו השנים ולא הספקנו להגשים אותו".



כשיצאו הזוג מבית מפעל הפיס, נכנס זוכה אחר, אשר זכה גם הוא בפרס השני בהגרלה שהתקיימה במוצאי שבת האחרון. הזוכה מאזור הדרום, סיפר כי בדק את הטופס רק אתמול: "בדרך כלל אני לא בר מזל בזכיות, לכן לא מיהרתי לבדוק את הטופס. כשגיליתי שזכיתי ב-2 מיליון שקלים, אשתי והילדים לא היו בבית ומרוב התרגשות חיבקתי את החתולה". לשאלה מה יעשה עם הכסף השיב הזוכה כי יכסה עימו את המשכנתה.