מחקירת המשטרה של המקרה בו נמצאה היום (שלישי) גופתה של אישה ולידה בעלה כשהוא במצב קשה במלון רנסנס בתל אביב, עד כה עולה החשד לפיו הבעל רצח את אשתו וניסה להתאבד מיד לאחר מכן. במשטרה מעריכים כי לאור המכתב שהשאיר הבעל בו פירט את הנסיבות שהובילו את בני הזוג לקבל החלטה לשים קץ לחייהם וזאת בשל בעיות רפואיות מהן סבלו, מילא הבעל אחר בקשתה של רעייתו וגרם למותה, כשלאחר מכן ניסה להתאבד.



בחקירה הראשונית עלה כי השניים נמצאו בידי חדרנית המלון מחוסרי הכרה בחדרם, והיא הזעיקה את קב"ט וצוות המלון. על גופת האישה לא נמצאו סימני אלימות והיא ככל הנראה הורעלה או נחנקה.



פאראמדיק מד"א דור קאופמן ופאראמדיקית מד"א רותם ארגוב, סיפרו: "כשהגענו למלון הובילו אותנו לאחד החדרים שם ראינו אישה בשנות ה-60 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק ובסמוך גבר כבן 70 כשהוא בהכרה מעורפלת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר קשה ויציב. ביצענו בדיקות רפואיות לאישה, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".



מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 08:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר ואישה מחוסרי הכרה בחדר בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מדווחים על אישה כבת 60 כשהיא ללא סימני חיים וקובעים את מותה במקום, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר כבן 70 במצב קשה עם פצעים מדממים בגפיים.



שלשום נמצאו גופותיהם של בני הזוג ברוך אינדיג ואודליה בכר במלון הרודס באילת. בתחילה חשבה המשטרה כי מדובר בהתאבדות משותפת, אולם לאחר חקירה, ההערכה כעת היא שאינדיג רצח את זוגתו ולאחר מכן נטל את חייו.