רחל רושגולד, אחת ממנהלות 'לא תשתוק' המטפלת בהטרדות מיניות במגזר החרדי, התראיינה היום (שלישי) לתוכניתם של דנה ספקטור ורן שריג ב- 103FM והתייחסה לפרשה שנחשפה על איש הפרסום שאנס נערות חרדיות שעבדו תחתיו: "אנחנו בארגון שמנו במטרה לטפל בכל מה שקשור לתביעות מיניות בציבור החרדי. אני חוויתי תקיפה מינית בילדותי וחלק מעבודתי היא ההתמסרות הטוטאלית שלי לפרויקט הזה במטרה להגן הקורבנות החדשים".



רחל סיפרה כי אחת מהעובדות במשרד הפרסום פנתה אליה: "קיבלתי טלפון מאישה שעבדה אצל איש הפרסום ונחשפה לכך שהוא הטריד מינית ולא סיפרה דבר. אישה שנאנסת וחוזרת למשרד אינה נראית כמו כל אישה אחרת וזה עורר את חשדה כלפי אותו אדם. היא החליטה לפנות אליי ולספר על המקרה רק לאחר שגילתה שהאיש ביצע מעשה דומה באישה נוספת וכתוצאה מכך היא החליטה שלא ניתן לשתוק יותר והעבירה לנו את הפרטים אך סירבה לפנות למשטרה. עבודתי הייתה כמעין מסע בין הנפגעות בו ניסיתי להבין את הקושי שלהן מתוך ראיה מאד ברורה שעלינו למצוא את הדבר הנכון לטיפול בעבורן".



על הטיפול המשטרתי אמרה: "המקרה הזה הוא נוראי, בשבועות האחרונים אין לי יום ולילה מכיוון שידעתי שהאדם הזה ממשיך לתקוף מינית נשים וממשיך לפגוע. היה לי מאד חשוב שהסיפור לא ייפול בין הכיסאות בטיפול המשטרתי ולכן ביצעתי המון ברורים לפני שפניתי למשטרה וגם אז פניתי רק למפקד בכיר במשטרה. המשטרה הייתה מדהימה וטיפלה בנושא בצורה מדהימה והיא מקבלת ממני ציון מאה. המשטרה מיוזמתה הגיע לביתה של העדה שלא יכלה להגיע להעיד מתוך תחושת פחד. נהגו בהן בעדינות וביצעו עבודה יוצאת דופן".



על העובדה שאותו אדם בעברו הגיע לפשרה כספית בבית המשפט מול אישה שהאשימה אותו באונס השיבה: "זה מזעזע אותי ברמה האישית ומעלה שאלות על התנהלות בתי המשפט בישראל. מדוע בית המשפט לא יצר קשר עם המשטרה והרשויות ועדכנו אותם על מעשיו של אותו אדם? היה צריך לאסור עליו לעסוק עם נשים באותה העת. ברור לי שהיה כאן איזשהו כשל".