המשטרה גבתה עדויות מסוהרים בכלא שבו שוהה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כחלק מהבדיקה שמתנהלת בעקבות מציאת מסמכים מסווגים בתיקו של פרקליטו. בנוסף, נגבו עדויות מאנשי הצנזורה. על פי גורמים המעורבים בפרטים בשירות בתי הסוהר, העדויות מהסוהרים נגבו כבר סמוך לאירוע האמור. בשלב הזה ממתינים המשטרה להחלטת היועץ המשפטי לממשלה האם לעבור מבדיקה לחקירה.



כזכור, בדיקה נפתחה הן במשטרה והן במשרד הביטחון ובנציבות המדינה בעקבות התקרית, מפני שאולמרט ידע כי חל איסור חמור על החזקת מסמכים ביטחוניים בתא, ובוודאי שלא להעבירם ללא ידיעת קציני שב"ס. פרקליטיו של אולמרט טענו כי מדובר בספר שכותב אולמרט על שנות חייו, וכי הצנזורה ידעה על כל פרט ופרט שנכתבו ב-1,200 העמודים שהוא יכלול.



בתוך כך, דיון לגבי שחרור מוקדם של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יתקיים ביום ראשון הקרוב, כשפרקליטיו, עורכי הדין שני אילוז וציון אמיר מבקשים מהוועדה לקצר את מאסרו בטענה שהוא שילם את חובו לחברה, ואין צורך להחזיק אותו במאסר. הם טענו כי ההתנהגות שלו היתה ללא דופי.



מנגד, הפרקליטות תתנגד לשחרור המוקדם, בניגוד לעמדתה הקודמת לפני כחודשיים כשאז לא הביעה התנגדות לשחרור. אלא, שהפעם היא נשענת על האירוע אותו מגדירה כ"חריג וחמור" ובעטיו נתפסו המסמכים בתיקו של פרקליטו של אולמרט. מיד בעקבות אותו אירוע, כשסוהר איתר בתיקיו של עורך הדין של ראש הממשלה לשעבר ומצא מסמכים ביטחוניים.