תושב רעננה בן 31 נעצר הבוקר (חמישי) בחשד שהתחזה לראש מערך הגיוס במוסד ובדרך זו ניהל קשר אינטימי ואף על פי החשד בעל במרמה צעירה תושבת השפלה וזאת כשנענתה לקריאתו ופתחה במה שהיא חשבה כמהלכי מיון לארגון בתלונה שהגישה המשטרה עולה כי לפני מספר שבועות, בעת שחיפשה להתקבל לעבודה במוסד ביטחוני, נקלעה לפגישה עם תושב רעננה שהציג את עצמו כאיש מוסד האחראי על גיוס בארגון.



על פי החשד, תוך כדי המפגש ביניהם החשוד החל בהליך קליטתה לארגון, כביכול, וזאת חרף העובדה שאינו קשור למוסד ואינו מוסמך לפעול מטעמו. במהלך ההיכרות בין השניים, בשעה שהקורבן סבורה שהיא נמצאת בתהליך מתקדם בגיוס ואף התקבלה למוסד, נוצר קשר אינטימי בינה לבין החשוד ובמהלכו, כך נטען, קיימה עמו יחסי מין. עוד עלה כי במהלך הקשר הוציא ממנה החשוד בדרכי ערמה כספים וכל זאת כשהוא מתחזה בפניה וגורם לה להאמין כאילו התקבלה לשירות במוסד.



לאחר שהבינה הצעירה שנפלה קורבן לנוכל, פנתה הצעירה למשטרה ובתום חקירה סמויה ביצעו החוקרים את מאסרו של החשוד והוא נמצא כעת בחדר החקירות בשל חשד למרמה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות, שידול והדחה ועוד. ככל הנראה יובא החשוד להארכת מעצרו בבית המשפט  בהמשך היום.



"החזיק ברכבו מכשירים סלולרים וביפר והתחזה לאיש כוחות הביטחון"





במקרה דומה שהתרחש בחודש נובמבר האחרון, התחזה תושב בית שמש בן 40 לאיש כוחות הביטחון בתפקיד בכיר ומסווג באתרי היכרויות, ותחת זהות זאת פגש נשים במטרה לקיים עמן קשר מיני. גם אז החשוד נחשד כי נהג לקבל מקורבנותיו כספים וטובות הנאה.



בחיפוש ברכבו של החשוד מבית שמש, שנערך בעת מעצרו אותרו ברכבו מספר מכשירים סלולריים, מכשיר ביפר, מכשירי קשר ומנורות מהבהבות המזוהות עם כוחות הביטחון אותם התקין ברכבו. בבדיקת עברו עלה גם כי ריצה עונשי מעצר על עבירות דומות לפני מעצרו האחרון.