פרופסור אמיר חצרוני ממשיך לתחזק עמוד פייסבוק שנוי במחלוקת, כשהיום (חמישי) העלה פוסט חדש בו תקף כהרגלו את יוצאי עדות המזרח. "הדבר היחידי שאפשר לומר בוודאות על פרשת ילדי תימן 'החטופים', לאור הגילויים החדשים, זה שאם היו משאירים אותם להירקב בתימן כדרך אבותיהם - זה לא היה קורה. חבל שבמקום לומר תודה למדענים אשכנזים שבסך הכל ניסו ללמד את השחומים שהשכלתם נתקעה פלוס מינוס בכיתה ג' שיעור מעשי במדע מודרני - יש לבני תימן טענות. כנראה מתאים להם יותר לגור בבית בוץ עם באר מאשר בדירת עמידר מפוארת עם טיח וברז".



"לא כל המזרחיים אותו דבר", המשיך חצרוני והוסיף כי "לצד כפויי טובה מקצועיים כמו בועז שרעבי שחושב ש'גנבו' לו את האחות (כאילו שחסרות נשים שיודעים לדפוק על פח לפי קצב בזמן שהן מטגנות מלאווח קפוא של נרגילה) ישנם גם מזרחיים עם חוש צדק, שמבינים שמה שהיה - היה, ועכשיו הזמן לומר תודה".



לדברי חצרוני "מזרחי טוב כזה הוא עמיר פרץ, אשר לא הצביע בעד החוק להקמת ועדת חקירה לילדי תימן. זה לא מקרה שאני תומך בעמיר בפריימריס של מפלגת העבודה. יהיו שיגידו שאולי עמיר מושפע ממני. אגב, למרבה הצער, איציק שמולי שונה מעמיר בקטע של ילדי תימן, אבל איציק הוא גם הומו וגם מלוד - שידועה כעיר בעייתית".



את הדברים כתב חצרוני על רקע פרסום ב"ישראל היום" לפיו מפרוטוקולים של ועדות חקירה שעסקו בפרשת ילדי תימן עולה חשד כי בוצעו ניסויים בילדי העולים.