בת 20 נמצאה אתמול ללא ללא רוח חיים במושב יגל בשפלה ככל הנראה בשל צריכת מנת יתר. בעקבות מציאת גופתה של הצעירה נעצר גבר בן 38, בעל מסעדה, נעצר היום (שישי) בחשד שסיפק לה סמים לפני מותה. האירוע החל כאשר במשטרת ישראל התקבל דיווח על בת 20 שנמצאה מתה בבית במושב הממוקם בשפלה. ממצאים ראשוניים של החקירה עלה כי סופקו לצעירה סמים, ועלה חשד כי שהה עמה אדם נוסף שעזב את המקום. בפעילות חקירתית אותר האיש בראשון לציון ונעצר לחקירה בחשד שהיה מעורב במקרה. גופת הצעירה נשלחה נתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע את סיבת המוות. בהמשך היום החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.



מוקדם יותר היום נעצר תושב ירושלים בן 31 בחשד לסחר בסמים. שוטרים שהיו בפעילות מבצעית נגד תופעות הפשיעה ועבירת הסחר בסמים, הבחינו בהתנהלות שעוררה את חשדם. ברחוב החרש בת"א, עצרה מונית ותוך זמן קצר הנוסע שישב ליד הנהג העביר דבר מה לאדם אחר שעצר לידו ומיד עזב. השוטרים היו משוכנעים כי מדובר בסוחר סמים אולם בבדיקה שערכו במונית ועל גופו לא מצאו סמים. הכוחות שנכחו במקום בתשאלו את החשוד שלבסוף מסר את מקום הסלקת הסמים - בתוך חלל מקל ההליכה שהיה ברשותו. בפשיטה שערכה המשטרה אותרו שבע מנות סם מסוג קוקאין והרואין.



נתפס נוהג תחת השפעת סמים


אתמול נתפס תושב חולון בן 35 נוהג תחת השפעת סמים. הגבר נעצר אתמול בבוקר בפעילות יזומה של שוטרי התנועה בחולון נגד עברייני תנועה. במהלך בדיקת הנהג, התעורר חשד כי הוא נמצא תחת השפעת סמים. בחיפוש ברכב נמצא כלי לעישון סמים וחומר החשוד כסם בתוך נייר מקופל. בעקבות הממצאים החשוד נעצר ונלקח לחקירה באגף התנועה של מחוז ת"א.